Gå til innhold

Et eller to egg inn - hmmm?!

Anbefalte innlegg

Hei

jeg var på egguttak i går, og de fikk kun ut 3 egg. Sykehuset ringte i dag tidlig - og to av eggene er blitt befruktet - Hurra:-)

Siden jeg da kun har to egg kan jeg velge om jeg vil ha to eller ett egg tilbake i morgen. Jeg sa to i dag tidlig, men nå sitter jeg her og lurer litt. Hvor mange av tvillingsvangerskap blir kompliserte? vet at det er liten sjanse for at det blir tvillinger, men det kan jo skje.. Noen som har noen tanker om dette?????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5153620-et-eller-to-egg-inn-hmmm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg hadde absolutt tatt begge. Husker ikke hvor stor prosent sjanse det er for å få tvillinger,men bedre det enn at det kanskje ikke lykkes.

Uansett om det skulle være to så blir du jo nøyere fulgt opp. Ønsker deg iallefall lykke til i morgen hva enn du velger.

Klem

Annonse

Fikk satt to egg inn i april - og jeg er nå i uke 10 med tvillinger. Jeg angre ikke et sekund, må bare innstille seg på at svangerskapet blir litt tyngre og at det blir litt ekstra mye å gjøre når de kommer. Etter masse skuffelser i forsøket på å få en søsken til datteren vår, gleder jeg meg nå over at vi kan se frem til å bli en familie på 5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...