Gå til innhold

Noen som bor i oslo?

Maba85

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! :)

Jeg er gravid i uke 15 er 21 år og bor i oslo, og er den første blant mine venner som skal ha barn. Hadde vært litt gøy å møte noen i samme situasjon..

Noen som kunne tenke seg å treffes?

Skrevet

Hei, jeg er fra Oslo og er også den første i venneflokken som får første barn. Jeg er 25, men blir 26 neste mnd. I morgen er jeg 24 uker på vei..

Jeg vil gjerne treffe deg:)

Skrevet

Hei! Jeg er 20 idag :) Ogsaa f0rstemann i venneflokken som faar barn! Er ca 14 uker paa vei jeg da, termin i slutten av november :)

Hvor i Oslo er du ifra da? Jeg bor i sentrum !

*Klemmepaa*

Skrevet

Jeg er 22 år og 28+0 i dag. Jeg flyttet til Oslo i januar, så jeg kjenner ikke så mange her, men jeg flytter tilbake til Trondheim om en måneds tid da. Hadde vært kjempehyggelig å møtt flere i samme situasjon ja! Jeg bor forresten i sentrum =)

Skrevet

Jeg bor i Vika, men er på kjøpe jakt nå;) kanskje få til et møte neste uke eller noe?;) Hadde vært gøy med noen "likesinnede"

Skrevet

jeg bor i oslo. 23 år er i uke 13.

hadde vært fint å møte andre gravide så har man kanskje fler å trille m når dentid kommer :)

kanskje vi alle skulle møtes på grunerløkka f ex en dag?

Skrevet

ah! grunerløkka er ikke langt fra meg det :) koslige steder der, og ikke saa dyrt heller hehe!

Skrevet

Jeg, samboer og stedatter bor på Vollebekk bydel bjerke

Skrevet

Hei.

jeg skal flytte til oslo om ett års tid. jeg kjenner så si ingen i oslo, de jeg kjenner er studenter sm har dårlig tid.

vil gjerne bli kjent med noen før jeg flytter inn til oslo så jeg slipper å tusle rundt der inne alene.

jeg er gravid i uke 11.

Skrevet

Hva med neste torsdag? på grunerløkka et sted? Hadde vært gøy...

Skrevet

Torsdag kl 18.30 f.ex? på en kafe? Hvilken?

kanskje vi burde bruke en email adresse og sende nr våre til så vi har et nr å ringe om man ikke finner oss eller noe?

[email protected] kan vi godt bruke

Skrevet

torsdag passer dorlig for meg siden jeg har eksamen paa fredagen :( men dere faar kose dere i saa fall!

Skrevet

Hei!

Jeg er 27 og gravid i 20.uke.

Vil bare nevne at det arrangeres BIM-treff for unge mødre/gravide ca en gang i mnd, på Egon på Byporten :-) Neste treff der er på onsdag 31.05, kl 17. (Det jeg har fått beskjed om ihvertfall) Det pleier å stå om dette treffet under Ung og gravid eller på BIM-treff Oslo. Og selv om det står _unge_ så er vi som møter opp alt et sted fra 18-19 år opp til f.eks meg selv. Bare koselig om vi får se flere nye fjes!

Håper noen av dere vil komme da! :-)

Skrevet

jeg kan ikke denne onsdagen, men blir gjerne m neste måned!

t

Skrevet

Blir det noe møte på torsdag? Jeg kan værtfall... noen som vetom en koselig cafè?

Skrevet

tror det er oss to som har mest lyst...? hva om vi møtes på rustic nederst i markveien kl 18.30? så kan jo alle andre som vil henge seg på!

Skrevet

Jeg har også kjempelyst til å bli med, men har desverre ikke mulighet på torsdag, men dere får uansett kose dere kjempemasse! =)

Skrevet

Så dumt! (jeg er "desember søndagsbarn", ble så lei nicket)

jeg kan ellers bare søndag denne uken....kan du og "Mapsi21*2211*" da, da?

t

Skrevet

og miio..kanskje du kan oxo? feire at examen er over?? ;)

Skrevet

Jeg kan både torsdag og søndag.. Hva sier du "Desember,søndagsbarn"? Jeg har termin 22 november:):)

Skrevet

da tar vi søndag da når fler kan ;) Så bra!

Vi er ganske tette da, jeg er 6des..

ALLE SOM VIL MØTE - SØNDAG 3.JUNI (wow-sommermåned!)

KL 18.30 på RUSTIKK, grunerløkka markveien.

Skal vi utveksle nr i tilfelle noen ikke kan møte likevel el noen ik finner det....?kjipt å plutselig sitte der alene liksom...?

søndagsbarn

Skrevet

jeg er 14 uker på vei, er 22 år, og bor i oslo, er også den første i vennegjengen som får barn, de andre får nok ikke på mange år enda.

Hvor i oslo bor du?

jeg bor på ammerud.

Skrevet

Jeg er med på sødnag kl. 1830, Kan sende nr. til min mail: [email protected]. (det er med to h`er hvis dere evnt. lurte på om det var skrive feil)

Skrevet

så hyggelig! Alltid fint å ha noe å gjøre på søndager oxo, og så er det jo friiiiiiii mandag...blir deilig.

Jeg flytter snart til fredensborg, midt i smørøyet kan man si...må nok flytte et litt mer barnevennlig sted om noen år, men deilig å bo sentralt så lenge man kan, blir nok rekkehuspakka tidsnok ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...