Gå til innhold

Hei Lino-67...

dimoren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med fullgått trimester, rett rundt hjørnet jeg, 11+6. Skal snart begynne å puste igjen nå, eller jeg begynte egentlig med det igjen i går etter akutt ul, galematias he,he...

Jeg fikk time på Ullevål samme dag som jeg var til genetisk veiledning.

Fikk et sånt skjema, med all info på, som jeg måtte skrive under på.

Ul skal foregå på Svangerskapspoliklinikken, skal ligge rett vis a vis Mor og Barn sentret hvis jeg ikke husker feil. Du får scanne papirmølla, så finner du det kanskje.

I dag har jeg vært på Riksen å besøkt en ny verdensborger som ble tatt med ks på mandag, lukter så fantastisk og jeg gleder meg bare enda mer, helt i 100.

La meg få høre om du skal på Ullevål eller Riksen da, og ha en fin fridag.

Det jeg har er et skriv jeg fikk da jeg var på Ullevål. Der står det at jeg skal ta ultralyd på Rikshospitalet 310506. Når jeg leser det nøyere, så er mobilnr mitt oppført, i tillegg til at det står at jeg sannsynligvis får brev. Jeg har ikke fått brev, men jeg vet ikke om jeg har fått telefon - mobilen min er sporløst borte. Den har ladet seg ut, så jeg kan ikke ringe etter den heller. Jeg får ringe til riksen imorgen.

Er det noen synske her kanskje???

Har funnet mob'en min. Men er du sikker på at du fikk time til undersøkelse? Står det klokkeslett etc. på skjemaet du fikk? På mitt skjema står det kun dato, og at jeg vil bli kontaktet for time.

Har vært i kontakt med riksen i dag, og de hadde ikke mottatt skjemaet fra Ullevål, så etter div. masing på Ullevål i dag så fakset de skjemaet over. Jeg blir kontaket av Riksen for time.

Jammen bra man følger litt med da, men på mitt skjema står det klokkeslett også så det er nok riktig. Tror forresten du er heldig som kommer på Riksen, Ullevål har jeg følelsen av er en maskin i forhold. Har du søkt fødeplass også, lurer litt på om jeg skal prøve å snike meg inn på Riksen i stedet for Ullevål, blir nok ikke lett men kanskje ikke umulig. Har du noen synspunkter..??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...