Gå til innhold

for tidlig??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har nå fått to positive, men svake, cb fargeindikator tester. den siste i dag. på den var også pluss tegnet en del "bredere" enn for bare to dager siden... lurer fælt nå assa. noen med lik erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du lurer på egentlig? Så lenge testen viser positivt resultat så er du gravid. Den inneholder kjemikalier som reagerer på et hormon som kroppen KUN skiller ut når den er gravid. Om resultatet er sterkt eller svakt spiller ingen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er jo det jeg lurer på om jeg virkelig er gravid?? på "bli gravid" forumet nevner de nemlig at det kan forekomme en slags "skygge strek", slik at man avlese testen feil... jeg trodde nemlig også at det var så enkelt at en strek var en stek....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du se streken paa en armlengdes avstand (selv om den fortsatt er svak) er det definitivt IKKE skygge strek.. jeg tenkte kanskje min var skyggestrek, men etter tre tester var jeg rimelig sikker (saa testet jeg hos legen med samme svake greiene,og hun sa den var positiv tok blodproeve (og en test til foer jeg fikk svar paa blodproeven, bare for aa vaere sikker liksom!!)).. bare det at det faktisk har slaatt ut paa TO tester boer vaere nok! slike tester reagerer naar hcg er ca 90 og over.. en ikke-gravid kvinne har hcg nivaa pa under 5.. gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...