Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har kjempemasse krøller, og vi lurer på når mister hun dem, dersom det er babyhårkrøller? Litt rart dette her, hverken jeg eller faren har krøller, og vi har heller ikke hatt krøller noengang, mens jenta vår ser ut som en krølltopp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert de forsvinner da. Kanskje noen andre i familien som har krøller? Vesla mi hadde masse krøller før. Men her i familien er det mange med krøller, så det er ikke så rart. Når vesla mi var 2,5 år klipte vi håret hennes ganske kort og etter det har ikke krøllene kommet tilbake : ( Syntes krøller er fint jeg da. Hun har bare to skikkelige dårelokker på hver side foran. Hehe.

Men når de forsvinner i datteren deres tilfelle er vel vanskelig å si. Enten blir de der eller forsvinner med tiden : )

Skrevet

Storesøster har bare fått flere og flere hun. Men så var hun ikke født med hår, og det tok lang tid før hun fikk godt med hår. Her i huset har faren godt med krøller, så hun har jo noe å slekte på.

Tror av og til at de som er født med masse hår og etterhvert krøller, kan miste de når man klipper "babyhåret." Men ellers er det jo mye mulig at de vil vare.

Skrevet

Egentlig ikke mistet noe krøller. Det strekker seg etter hvert som det vokser. Nå er håret snart ned på skulderbladene, og det er kun krøller igjen nederst i hårtuppene. :)

Da hun var 14 mndr hadde hun ordentlig permanantkrøller i håret.. hi hi

Men vesla mi her fått håret mitt.. Samme farge og litt fall :)

Blir det litt rått i lufta får hun mye mer krøller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...