Gå til innhold

Epidural eller ikke,HJELP....

på tjukka med nr 2:)

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg begynner å grue meg litt til fødselen, fødte uten smertelindring første gang og ønsker å prøve noe denne gang. Var litt uheldig å sprakk mye innvendig første gang, sydde ganske mye.

Har lyst å prøve epidural denne gang men vet ikke om jeg tør, hvilke komplikasjoner kan oppstå og hvilken erfaringer har dere?

Er dere for epidural eller var det vondt å førte med seg andre ubehag?

Håper på svar.

Fortsetter under...

Annonse

Fikk epidural med min første, dvs, jormoren fant ut at fødselen ville ta for lang tid og jeg ville bli helt utslitt! Jeg synes fødslen stoppet litt opp når jeg hadde fått den og han som stakk fikk ikke det helt til. Er jo farlig hvis de stikker den feil. Skal definnitivt IKKE ha den denne gangen. Er heller ikke noe smertefritt å føde, men når det er over så har du verdens herligste nurk i armene og det meste er glemt :-) Gleder meg til en så naturlig fødsel så overhodet mulig!!!!

• 2 uker senere...

Jeg fødte forrige gang med epidural og satt igjen med en veldig fin fødselsopplevelse. Epiduralen lindret riene godt, men er ikke det samme som en helt smertefri fødsel! Fikk riefremkallende drypp sammen med epiduralen. Var oppe å gikk rett etter fødselen. Har ingenting neg å si om epidural, jeg da. Skal spørre etter epidural denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...