Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 .......prøvd Canesten + +, men hjelper ikke. NÅ har jeg prøvd Weleda sin bleiesalve (gutten sin.....), tror dere at det hjelper???? Noen tips? Skal på reise i helgen og VIL IKKE KLØ på tur.
Makka Pakka Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Prøv yoghurt-tabletter (vagitorier heter det vel) som du får kjøpt på apoteket. Det skal gjenopprette den naturlige ph-en i underlivet. Hvis du har prøvd canesten innvortes og utvortes og det ikke hjelper ville jeg ringt legen. Kanskje du får deg en akutt-time i morgen slik at du kan dra på tur i helga uten å klø deg forderva. Hjelper også en liten stund meg en kald dusj og litt caneste-krem på etterpå.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Takk! Skal på apoteket i morgen. Men først prøver jeg salven til gutten vår .
melkekua™ Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Du kan også prøve melkesyretabletter ) Har hørt det kan virke mot kløe i underlivet.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Melkesyretabeletter??? Hva er det og hva heter de? På apoteket?
melkekua™ Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 Du finner det på apoteket ja ) Et merke heter vivag, men er sikkert flere varianter. Spør etter melkesyretabletter de anbefaler for kløe nedetil ;o)
melkekua™ Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 Glemte å si at melkesyretabletter er med på å stabilisere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå