Gå til innhold

veldig glad akkurat nå:)

SuperMoM*to jenter*

Anbefalte innlegg

hei alle sammen:) igår var jeg hos gynekolog, (jeg skulle tilfeldigvis der:)) og han sa at jeg var gravid i 6. uke:) han sa at termin var ca 13 januar! men når jeg skrev inn termin her på barn i magen så stod det at jeg er 7 uker på vei? hmm..legen sa at jeg var ca 6 og en halv uke på vei..men hva skal jeg tro? det er jo gøy å vite hvilken uke en er i:)

jaja..jeg synes ivertfall at dette er en helt super plass som lar oss blivende mødre snakke sammen om ting og tang:) føler meg litt alene her ja..kjenner ingen andre som er gravide..men jeg gleder meg over det uansett:) jeg koser meg med et lite uktralyd bilde jeg fikk av knøtten min:) fikk faktisk se hjerteslagene! det var heelt fantastisk:)

Fortsetter under...

veldig glad jeg også...og litt spent. det er litt skummelt. fikk legetime om en uke så jeg må vente litt, men jeg er i uke 7 i følge bim med termin 18jan. kjempe fin side dette her for oss nybegynnere :)

fikke du ultralyd allerede? kanskje jeg også får det??? tror jeg bare skal på en vanlig legetime for å sjekke blodprosent osv..

lykke til og gratulerer alle sammen!

Annonse

nei jeg fikk ikke ul så tidlig egentlig..jeg skulle tilfeldigvis til gynekolog dagen etter jeg testet..:P alt så normalt ut og hjertet slo..han sa at jeg ikke skulle tenke på dette med spontan abort..jeg spurte om det ser du..men det sier vel de fleste gynekologer for å prøve å "lette" presset...men idag når jeg hadde vært på do, og skulle tørke meg så var det litt blod på papiret..noen som vet om dette er farlig?? det var bare når jeg tørkte meg..ikke noe rennedes i trusa liksom:P uff..unnskyld for detaljer..:P

men jeg har vist, beregnet på termin 13.jan. akkurat idag begynt på den 8.uken i svangerskapet:) gleder meg veeeldig til den 12 uke..da er risikoen for abort mindre..er så sinnsykt redd for babyen min!! men bør jeg gå til lege? noen som vet hva legen/helsesøster evt. kommer til å gjøre? noen som har opplevd dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...