SOMMER :) Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 bokstavlig talt! :-( fikk høyt blodtrykk under graviditeten og har hatt det siden. tulla er 10 mnd. legen ville begynne utredning, og det første de finner ut er at jeg har et hjerte som vokser!!! har begynt med blodtrykksmedisiner og må på mange undersøkelser hos hjertespesialist. jeg er bare 30 år!! jeg blir så deprimert!!
Gjest Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Uf! jeg har ikke så mye så si, så jeg gir deg en STOR klem!! *klemme på*
SOMMER :) Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2006 takk hufsemor! det gjør godt med en klem... :-)
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Oi. Ønsker deg masse lykke til! *klemme*
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Jeg skjønner kjempegodt at du er lei deg! Jeg selv fikk diagnosen MS, da jeg var 31, ikke særlig gøy! Og nå etter svangerskapet, har jeg fått en kraftig forverring, som sansynligvis aldri blir bedre. Den eneste trøsten til deg, og alle andre med sviktende helse, er å fokusere beinhardt på alt det som tross alt går bra! Så får man heller gråte en skvett innimellom.... Og så en stor trøsteklem til deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå