Gå til innhold

Er det mange av dere som bor i Oslo og omegn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har vært et slitertreff eller to, og det har visst vært en kjempesuksess..et i januar, tror jeg?? hvis jeg ikke tar feil. Det var vel i oslo sist, tror jeg..

Lag et innlegg om slitertreff, og få folk til å skrive seg på??? Kan hende det blir mange til slutt!

Lykke til!

Er det jeg som lager dette slitertreffet da, altså at jeg legger inn på bim-treff og hører om noen vil være med, eller er det her hos sliterne jeg lager innlegget. Har du vært på noe sånt?

Så snill du er som svarte meg!

Go morn` :))))))

jeg bor i Fredrikstad så da er jeg ikke helt i nærheten men jeg vil tro hvis du starter ett innlegg med forespørsel om treff også kan man bli enig etterhvert med tidspunkt og dag og ett sted man kan treffes ..du kan jo bare skrive fks "Sliter -treff i Oslo" også kan jentene skrives på ::)))

Ha en superfin dag snuppa!!!

Klemmmer fra meg til deg :))

P:S -Så bra at du tar initiativ til å starte ett treff ::::)))))))

Hei

Jeg bor i Bærum, og synes dette er et supert initiativ. Dette temaet er veldig følelsesladet, og jeg føler at ingen klarer å forstå hva man går igjennom. Mine venner har fått til å bli raskt gravide på egenhånd, og har ei venninne som har gått igjennom denne prosessen og lyktes med prøverør, men der er det bare lykke og glede, unner henne det selvfølgelig, men savner virkelig noen som forstår at dette er tungt. Føler at jeg bruker opp venner, familie og min mann, for alle er så positive og får bare høre at dere må ikke stresse ++++, men jeg føler meg trist og lite positiv og alene. Jeg er veldig interessert i et eller flere slike treff!

Skulle ønske jeg bodde i Oslo, eller der rundt om kring. Ikke til vanlig altså, men dersom dere skal ha slitertreff....

Jeg bor i Stavanger, er det noen andre her inne fra Stavanger og omegn? Kanskje vi kan møtes på cafe en dag?

Jeg tror noen ting er det lettere å fortelle om vi ikke kjenner hverandre personlig, men på den andre siden så er det godt å treffe andre som er i samme livssituasjon.

Det er et godt initiativ, kanskjesnart!

Jeg har tenkt på før at jeg har lyst å treffe deg og gi deg en kjempeklem :)

Annonse

Hei!

Jeg deltok på et sliter-treff i fjor høst (i Oslo) og tok initiativ til et ass.befruktning-treff i janusr (også i Oslo). Det som kjennetegner disse treffene er at når du først lager en tråd om det så skriver alle at "Wow - en kjempegod idé, jeg er med!" Men når datoen nærmer segt og sted og klokkeslett er satt, så er det mange som feiger ut og trekker seg i siste lita... Begge gangen har det vært 12 - 15 jenter som har sagt seg interessert i å møtes, men begge gangene har vi bare vært 4 rundt bordet.

Det er forsåvidt koselig å ikke være så mange, og Rose36, som jeg traff på det første treffet, har jeg blitt veldig godt kjente med. Vi har møttes mange ganger bare vi to, og også med mennene vår hjemme hos hverandre. Så det er positivt med sånne treff, men det er liten grunn til å være optimistsik og tro at det er mange som møter...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...