Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et problem som jeg syns begynner og bli stort og vanskelig.....

Jeg fikk min andremann for 10 mnd siden, det var en tøff fødsel. Problemet begynte da han var rundt 6 mnd. Jeg klarer ikke å holde på urinen. Ikke klarer jeg å knipe heller. Så det blir mange doturer i løpet av en dag, og går jeg ikke med det samme jeg "må", så kommer det litt i buksa. Om natta drømmer jeg at jeg er skikkelig nødt på do, og så kommer det i senga. Jeg har prøvd å ta knipeøvelser, men jeg får det liksom ikke til. Skulle vel ha oppsøkt lege, men dette er et veldig personlig tema som jeg ikke vil at NOEN skal vite om.

Hjelp meg da dere. Er det noen som har hatt det sånn, hva gjør jeg, er det noe galt med meg???

Blir kjempeglad for svar!

Hilsen en meget flau og oppgitt mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg den eneste?!?!?!??????

Skrevet

Du behøver absolutt ikke å være flau!!!

Jeg har ikke dette problemet selv, men jobber på legekontor og vet hvor vanlig dette egentlig er.

Selv om du synes det er litt flaut synes jeg at du absolutt bør ta deg en tur til legen å fortelle om problemet ditt.

Du vil da antagelig bli hengist til sykehuset for å ta en "test". Kanskje du bare trenger litt veiledning om hvordan ting kan bedre seg. Dette er et vanlig problem, ikke gå rundt å føl deg flau, men gjør noe med det ganske snart, slik at du ikke blir gående for lenge med dette problemet. Det er jo ikke noe hyggelig å ha besøk/er på besøk når sånne "uhell" skjer.

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg kjøpte sånne knipekuler, ble mye bedre etter det.

Jeg hadde ikke problemer om natta men når jeg måtte virkelig tisse så tissa jeg i buksa, mange ganger!!! Det var flaut ja.

Men, nå er problemet borte etter noen mnd med knipekuler.

Jeg klarte ikke knipe uten de.

Du får kjøpt slike på apoteket.

Hvis du ikke vil kjøpe de i butikk kan du bestille på internett.

Verd å prøve.

Lykke til:-)

Skrevet

Tuuuuusen takk!!!! Jeg ville nok ikke nølt med å oppsøke lege, men jeg bor et sted der alle kjenner alle. Ikke så kult å møte legen et par timer etterpå når du har fortalt ham at du tisser på deg i tide og utide....... Får prøve knipekuler da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...