Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Er det noen forskjell på hva en tar ? Noen som vet ?
MorLykkelig Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Jeg skulle kjøpe dette i dag. Fikk da beskjed om at kapsler var mye mer effektivt, og at man måtte drikke VELDIG mye te for å få samme effekt... Det var det hun på helsekosten sa ihvertfall.
Gjest Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Er ikke helt med..... er det for at sætte fødselen igang? hjelper det?
mamma4? Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Jeg kjøpte kapsler i går. En terapeut i forbindelse med butikken sa at det styrket livmoren både før og etter fødsel, man burde ta anbefalt dosering i ca en måned før termin og en og en halv måned etter termin. Det skal ikke sette igang fødsel ved den doseringen, men det styrker livmoren, og noen får mer kynnere. Hun mente forøvrig at det beste var mye turgåing og vente til det skjedde av seg selv. Jeg tok tre kapsler i går ettermiddag og to timer etterpå begynte det med tette kynnere,minst hvert 5.minutt og varte i ca en time. Jeg vil helst ikke fø i dag, men neste uke er fint, så jeg tar det rolig i dag. Termin16.6.
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2006 Tusen takk for svar ! Dette forklarer kansje hvorfor jeg låg med kjempevonde kynnere hele natta etter første gang jeg tok dem, har ikke hatt noen vonde kynnere tidligere i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå