Gå til innhold

April: Noen av dere som har blitt spådd før?

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

enten her inne på dib,eller av andre...

stemmte det? har lyst å prøve,vet ikke helt om jeg tror på dette,men tror at noen kan det ja..alså "se i fremtiden..."

Kanskje det er noe her som spår...???

Vet dere omså om noen som spår,som er flinke,og treffsikre...?

Mener ikke disse annonsene i avisenen og slikt..vet ikke om jeg tror på akkurat det da..sier vel bare det vi vil høre tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ei venninne som ikke fant nøklene til huset - dei gikk i fra huset ulåst i mange uker. Så ble hu lei og fikk det for seg at hun skulle ringe ei som var synsk - fant nummeret i en avis - hu ringer og forklarer hvem hu er, litt om hvordan dem bor - "nøklene ligger under "verandaen" utta for hoved døren din"

Hu går ut, får løftet bort to planker med et brekkjern - og der var jammen meg nøklene. Hun takket for hjelpen og la på!!!

Helt sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mamma ble spådd i hånden en gang.Vi tenkte ikke noe på det der og da men i ettertid stemte det jo.

Denne kineser damen drev å lärte seg dette med å spå i hånden.SÅ mamma prövde. Hun kunne se att mamma hadde en datterog dete stemmer jo (meg) og en masse andre saker som stemte. Men mamma sa til henne att hun har også en sönn, men det kunne hun ikke se. Nei nei tenkte mamma, hun er jo en lärling.

Ett par mnd senere går min lille bror bort i en trafikk ulykke.

Og etter det törr jeg ikke å pröve dette med å bli spådd.Er litt redd for hva som vill komme frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal tro! Har bare blitt spådd her inne en gang. Då fikk jeg vite at jeg skulle få 6 barn... hehe... Men med 4 spontanaborter, så stemmer jo det. Planen er å få en til...

Det andre er også frem i tid, så det vet jeg ikke enda. Men ble spådd at jeg skulle få meg en slags kontorjobb til høsten. (har bestemt meg for å vente med å jobbe til etter sommeren, og det må bli en kontorjobb, så håper at det stemmer) Og at vi skulle få oss nytt hus i 2007, på våren tror jeg. (synes det var alt for lenge til den gang, men det ser ut som hun kan ha rett i det gitt) Så tiden får vise om hun hadde rett.... hehe.... tar det med en klype salt. Men synes det er kjempe spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lest i hånden av en afrikaner en gang, han brukte 20 minutter bare på å tegne og skrive i hånden min før han begynte å fortelle om fortiden min, og det stemte skremmende!!! Desverre fortalte han meg også at jeg kom til å dø halvveis i livet, så da har jeg nok ikke lenge igjen, tenker jeg... Det var forresten ikke en sånn betalings greie heller, det var helt gratis, det var en vi ble kjent med en kveld på byen (tok drosje hjem i en brenning etter dette...) Viser at ikke alt som er gratis er lurt å gjøre likevel... Hm, kanskje det ikke var vits at jeg sluttet å røyke likevel når jeg tenker meg om... Spooooooooooky.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...