Gå til innhold

hvilken stelleveske har dere til quinny?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skip Hop Dash! Hehe, driver aktiv markedsføring her, men den stelleveska er bare så genialt kul! Den henger genialt på håndtaket, har masse lommer, men er allikevel liten og nett! Sjekk på www.kiwi-kid.com, den koster totalt ca 500 kr inkl porto og alt sånn, og du slipper å betale moms siden de sender som gave..! Kan anbefales på det varmeste, eeeeeeelsker veska mi:-) Og ikke ser den ut som sånn kjedelig standard stelleveske heller:-)

Nå vet ikke jeg hvilken farge du har på vogna di, men jeg har en svart vogn og kjøpte meg en svart, helt enkel stelleveske til 200. Husker ikke merket i farten, men jeg kjøpte den på Barnesikringen i Trondheim. Den passer perfekt til vogna og har masse lommer og stellemadrass inkludert. Jeg er iallefall veldig fornøyd med den.

Kjøpte meg den på F&B-messen jeg, en knall rosa! Kjempefornøyd med den. Hadde tenkt å bestille på Kiwi-kid, men så hørte jeg om ei som hadde betalt over 700 med alt. Har hørt så forskjellige priser derfra, så kjøpte den her jeg. Betalte 690,- men vanlig pris på Alexi.no er 795,-

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...