Gå til innhold

Hjelp!!!!!!! Noen som har blødd hvor det endte bra?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å blø i går natt, og det kommer nå endel frisk blod. Var på sykehuset og de kunne ikke se hjertelyd, men det er fortsatt tidlig, så jeg skal tilbake. Blør ikke så mye at det vises på truseinnlegg, men mest når jeg tørker meg etter toalettbesøk. Har ingen smerter.

Er det mulig at fosteret kan greie seg? Er det noen som har blødd, og det har gått bra til slutt? Hvor er det blodet kan komme fra? Hvor mye blødde dere?

Fortsetter under...

Tusen takk for svar. Det er godt at noen kan hjelpe meg litt å finne ut av ting. Tok HCG, skal se om den stiger. Jeg er 9+4 på vei. Blør ennå friskt blod, har blødd siden midt på dagen i går. Skal tilbake på sykehuset på mandagn, men holder på å bli tullete, så jeg skal ringe på fredag. Hvor mye blør du? Var legen din positiv? Hvor mye steg HCG-verdiene dine?

Jeg hadde en SA i begynnelsen av mars, så jeg er ikke optimistisk...

Annonse

Blander meg inn her, men jeg mistet i forrige uke - uke 9+1. Hos meg kom forstersekken ut, men vann i samt et lite foster inni kanten. Samt mye klumper ol.

Men det er ikke alle som ser forstersekken tydelig.

Jeg har også mistet tidligere og da var alt bare blodklumper.

Hvis du er kommet et stykke på vei med svangerskapet bør du få ultralydkontroll nå.

Jeg merket det ved at jeg fikk store smerter både i livmor og i ryggen. Blødde mye friskt blod, og etter noen timer merket jeg at noe skulle ut. Det kom masse store klumper og mye blod, men så ikke noe til hverken foster eller fostersekken pga. alt blodet. Etter et par timer begynte det på nytt, og denne gangen kom det også ut klumper med masse blod. Hører at det er noe "tungt" som faller ned i doskåla, ikke bare blod/ væske.

Hadde masse smerter etterpå, og har i dag vært til utskrapning. Dette ville de gjøre selv jeg ikke hadde mye igjen, men pga infeksjonsfaren. Utskrapingen opplevde jeg som positivt, ble godt tatt vare på og smertene og blødningen har gitt seg.

Skal nå vente en stundm og så er det bare å prøve på nytt. Gir ikke opp, skal ha nr. 2!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...