Gå til innhold

Noen grunner til hvorfor tanta uteblir?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg viste ikke at man får cyster etter pergobruk, og her går jeg på trippelkur!!!! ANGST! de brandt til og med en drueklase med cyster på lap i oktober. Har jo faktisk pcos, som gir disse cystene, men da er det jo rart at jeg får tabletter som er med på å gi meg flere!

Eifos: tror ikke du trenger få angst. Jeg har ikke pcos, men fikk midlertidige cyster (fra ikke utviklede folikkler hvis jeg husker riktig, men er ikke sikkert). Dette kom som følge av at JEG reagerte veldig på Pergo-kuren som var dobbel, så for meg så hadde det nok holdt med en enkel. De på KK på Riksen sa at dette var cyster som hvert øyeblikk ville gå vekk, og jaggu stemte ikke det. Mensen kom (den ble forsinket nettop pga disse cystene), men da jeg 10 dager etter var på lapraskopi så var mine eggstokker åpne og fine igjen. IKKE ha angst! Jeg tenker du kan stole på legene her- men skulle du få utsatt mens som ikke skyldes graviditet, kan du jo få deg en innvendig ul? For det er jo en mulig bivirkning at man kan få cyster av pergo, men ikke en regel at man får det. Og er du veldig bekymret så kan du jo ringe din gyn?

Jeg har ikke hørt om mange andre som har hatt akkuratt dette problemet med cyster etter pergo som jeg fikk, så jeg reagerer nok veldig på hormoner.

Beroligende klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...