Gå til innhold

bekkenleddsmerter i 1. trimester


Meg og mine to skjønne jenter

Anbefalte innlegg

Da jeg fikk min datter for omtrent 8-9 år siden, var jeg plaget de siste månedene med bekkenløsning. Det satt bakfra og inn mot bekkenet.

 

Nå er jeg 8 uker på vei, og kjente at det på høyre siden var slike smerter som jeg hadde tidligere. Vet at det ikke er bekkenløsning så pass tidlig, men hvor akkurat lignede smerter ?

 

Vet noen noe om det.

 

Er også plaget med mens murringer, helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, egentlig før det og, men da trodde jeg at mensen var i vente. Tar paracet etter behov. Har ikke blødninger, og er kvalm og svimmel til tiders. Men er også litt skremt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dotcom!

Jeg kan dessverre ikke gi noe forklaring på ryggsmertene, men jeg kan si at jeg har det likens, og er enda tidligere i svangerskapet enn deg... Har vondt "inni" ve. rumpeball, kjennes nesten ut sånn som folk forteller at det er med isjas... Men det tror jeg ikke det er. Speselt vondt når jeg bøyer hodet fremover. I tillegg blir det en slags rastløshet i beina, så det er vanskelig å sove (det ser du kanskje på klokkeslettet for innlegget... tidlig oppe...)

 

Har også mensmurringer nå og da. De kommer, er ganske vonde, men gir seg etter noen sek. Noen ganger kjennes det som det kommer fra livmor, andre ganger fra eggstokker. Men det har jeg hatt hele tida, og det sies det er normalt.

 

Jeg skal i alle fall prøve å komme meg ut i aktivitet for å få bukt med ryggen. Må bare bli ferdig med eksamen først... Blir mye stillesitting når man leser til eksamen...

 

Tipper det går over etterhvert :) Lykke til til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...