Gå til innhold

Jeg er nok gravid....

Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

jeg er det, hva kan det ellers være... På vei til apoteket fyker det mange tanker gjennom hodet. Februarbarn, bikinien kommer ikke til å passe i sommer, all den deiige vinen svigers kommer til å servere i helgen...søren ôg....hva skal jeg si? De kommer til å skjønne det....

Av alle ting er de utsolgt for tester på apoteket, utsolgt ja...

Bare og pusle seg hjem og hente bilen og finne neste apotek da, en avgjørelse er en avgjørelse...

"På kjøpesenteret har de nok" tenker jeg i bilen et par timer senere, fornøyd med meg selv, og med lang handleliste til deilig langhelg og hyttetur med familien.

Og der i køen på apoteket møter jeg en gammel bekjent, Jeg kjenner henne ikke igjen med det samme, men hun er utrolig innpåsliten vil absolutt henge seg på, jeg skjønner brått hva hun vil, og jeg innser at slaget er tapt....

Vel hjemme skjønner elsklingen alt umiddelbart, han tømmer handleposene og kysser meg på kinnet... "Hard dag? Hvil deg litt du vennen"....Jeg legger meg på sofaen med boken min, ser tester, folatpiller, 1 kg sjokolade, 4 flasker rødvin, mer sjokolade, grønn(grønn ja) ob, 3 pakker always ultra, blå ob og sjokoladeis finne veien fra handleposene, via sterke gode hender til skuffer og skap...

Det var 1.pp det da...Imorgen er det allerede dag 2 i andre pp....gleder meg alt jeg....

God himmelfart til alle dere tålmodige og utålmodige sjeler, nå er det meg som er bakerst i køen....ü

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5150678-jeg-er-nok-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så leit snartspire. Finnes det verre dag i måneden en den dagen tanta kommer. Godt du er godt utstyrt med alt du trenger i dagene som kommer. Rødvin...mmm, sjokolade...mmm og den grønne ob-en... en dyd av nødvendighet det også. Er det ikke rart at vi blir så skrudd i hodet av disse tankene våre at vi fortrenger de symptomene som ikke kan være noe annet enn tanta...

trøsteklem fra martine til snartspire(for det blir snart spire vet du:-) )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5150678-jeg-er-nok-gravid/#findComment-5150859
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...