Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Måtte innom å titte til dere, Tenker mye på dere, ,som jeg lovet. Lenge siden jeg har vært her å sagt hei nå, ser det går fremover,bakover, og fremover med dere..

Hærlig at noen av dere har blitt rugere..

Bare en kort hilsen fra meg, til dere som kjenner til meg, Tusseline, Lillemor,mollami, snøfilla, bula,, osv osv... kan ikke skrive alle navnene, for da får ikke jeg sovet i natt.. Tenker på dere ALLE...

Stor onsdagsklem.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5150300-ser-det-g%C3%A5r-bra-med-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kos å se deg her inne Torres:-) Hvordan går det med deg?? Skriv litt da, om hvordan du har det! I morgen drar jeg til Tr.heim...Det har gått så fort nå, at hodet mitt nesten ikke henger med;-) Men det går nok opp for meg snart..hehe:-)

Klem tilbake

Kan jo skrive litt om hvordan det går med oss også.. Så du får en fin tur til Tr.heim i morgen Mollami ;) Skal krysse fingrer og tær for deg, og alle de andre.

Vi har vel egentlig kommet ganske langt. vi har hatt to samtaler med barnevernet, og er ferdig med de. Vi har blitt spurt om det mest utrolige!! På fredag blir vår sosialrapport, og søknad om adopsjon sendt til Bufetat(barne ungdoms-familieetat....) for godkjenning. De vil bruke tiden frem til oktober, og blir vi da godkjente blir søknaden videre sendt til Kina... og det vil ta 10-12 mnd!! Før vi evt kan få tildelt et lite nusk.. Så ting tar tid...

Kort om hvordan det går..

Hei Torres76!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvordan går det med dere????

Har ikke dere startet adopsjon?????

Håper det er bra med dere har prøvd å se etr deg på Adopsjons-forume men du er ikke der !!!!

Uansett håper det går bra med dere

sender deg maaaaaaaange klemmer!!!!

Oups !!!!

Leste ikke alle innlegg her visst sorry !!!

Ser at du har svart på hvordan det går med dere så det VELDIG godt å høre at dere har kommet langt...nå blir det ett nydelig søtt barn som dere kommer til å kose masse med snart!!!!!!!

Gud så deilig det må være å glede seg til nå vet dere at dere blir foreldre !!!FANTASTISK!!!

Klemmer

Annonse

Til sweden. (og alle andre)

Jeg er for det meste på fub, der er det mye aktivitet blandt de som skal/har adoptert.Har dagbok der inne... Og så titter jeg jo inn her av å til. og inne på snart gravid..

Tenker mye på dere og håper dere lykkes snart alle sammen.!!!

Ha en god helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...