Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmm.. Blir litt skremt her nå jeg. Var hos fastlegen min i forrige uke og de ba meg om å komme tilbake neste dag med ny urinprøve fordi det var noe uklart på den første prøven. Jeg kom tilbake neste dag, og da var prøven i orden. Men jeg har fortsatt plager. Må ofte på do, og det svir noen ganger. Fikk råd fra noen inne på 1. trimester, så da bestemte jeg meg for å dra ned på legekontoret i dag for å levere inn ny urinprøve for sikkerhets skyld. Men har ikke orket å gå ut ennå. Har litt mer utflod enn vanlig, men tenker det skyldtes gravideten.

Fortsetter under...

Det vil jeg gå ut ifra -

Har lest at så mange som 10 % av alle gravide er bære av streptokokk gruppe B - nå er det ikke konstantert at det er det jeg har hatt. Men ettersom han mener det er en infeksjon som er årsak er det jo mest sannsynlig . Jeg vil legge ut informasjon til dere når jeg har fått svar på prøvene, dersom noen er int. da.

Igjen jeg mener ikke å skremme, men det er bedre å teste 10 ganger for mye enn 1 for lite...

Annonse

Idag fikk jeg brev fra sykehuset - jeg hadde akutt betennelse i morkaken og streptokokk gruppe B - så kjære mine medsøstre; er dere i tvil om utflod, be de sjekke... Jeg hadde forhøyet verdi av hvite blodlegemer i forkant av dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...