Gå til innhold

April: Første overnatting hos bestefar er overstått

Anbefalte innlegg

Sondre koste seg veldig på overnattingsbesøk i går. Han hadde vært i strålende humør i går ettermiddag, sovet godt i natt, og vært like blid i morges. Vi hadde en god voksenkveld med middag, kino (DaVincikoden) og da vi kom hjem tok vi skumbad. Men jeg tror Sondre har fått en reaksjon i kveld, for leggingen har slett ikke gått lekende lett som den pleier. Egentlig var han klar for sengen kl.18.45, men da kom farmor og farfar på kveldsbesøk for å sjekke fenomenet "Sondre kan gå". Sondre er veldig glad i farmor og farfar, og ble jo helt i hundre. Lekte og gikk rundt til klokken 19.45. Sovnet med en gang jeg la ham, men etter 20 minutter våknet han med et hyl. Etter det har han våknet mange ganger og virkelig hylgrått. Jeg er alene med ham i kveld, siden pappaen (som pleier å styre med legging) er på styremøte. Etter mye hyling, tok jeg ham inn igjen i stuen og han fikk ligge i armkroken min med dynen over seg og sutt i munnen.Nå har han endelig sovnet, men han hikster enda. Er det en reaksjon på ovenattingen eller bare tilfeldig?

Fortsetter under...

Så bra at det gikk så bra med overnattingen;-)

Første som slår meg er at har vært overtrøtt som kristin sier. Ellers så har jeg lest at et nytt utviklingstrinn kan forstyrre nattesøvnen. Tar på mentalt å lære seg å gå. Tror helst at det er tilfeldig at det skjedde akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...