Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg litt med symptomer jeg har?


Xtra

Anbefalte innlegg

hei.

 

Det er nå 5 dager til ikm. (tror jeg hadde el tidlig denne gangen, på dag 8.)

 

Men så lurer jeg. Noen som har hatt en slags influensalignendefølelse når de har vært gravide (tidlig).?

altså uten feber, hoste å sånt.. Føler meg svimmel, og tung i hele kroppen.

+ at det verker i venstre eggstokk.

 

Noen som har hatt det slik? (og at de da har vært gravide?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg følte meg ikke gravid, men syk faktisk. Sliten, slapp og oppblåst. Mamma hadde det likedan med sine to første faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg har ingen syklus... har ikke hatt regulær mens siden jeg ble gravid med datteren min i 2003.. :) Men slik jeg har regna det ut skjedde det ganske raskt etter befruktning. Den elendige følelsa har vel egentlig ikke gitt seg - jeg er mye kvalm, svimmel og sliten, spyr ofte. Er 7+4 på vei idag. Dvs nå er jo klokka tippa tolv, så jeg er 7+5 egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg har glemt å nevne, som jeg har merket nå de to siste dagene er ØMME pupper. først hadde jeg litt vondt i den ene brystvorta, så gikk d over..deretter kom det en sterk ømhetsfølelse i begge brystene. Dessuten har de blidd harde også.

 

gratulerer med 7+5 da. :) høres litt slitsomt ut, men hva går man vel ikke igjennom for sin lille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ømme pupper er typisk tegn :) Kan være både brystvorta og selve brystet. Spennende å høre hvordan det går når du tester :)

 

ps: det slitsomme er når en har full jobb, en to-åring, husarbeid OG er syk i tillegg... hehe.. men det går jo over da. Snart blir det kos å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...