Gå til innhold

November: Noen som har fått fødeplass på Rikshospitalet?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har fått fødeplass på Rikshospitalet. Har hørt at det er et bra sykehus.

Noen som har erfaringer fra Riksen?

Hvor mange er vi som skal føde der i november?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei superblomst!

Hvordan går det med deg?

Jeg har også fått fødeplass på Riksen. Har termin 5. nov og da har du spådd at vi skal få en liten jente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fødeplass på Riksen. Tror det er et svært bra sykehus. Har vært innom der før for andre ting og fått svært god behandling.

Termin +/- 5.nov. Ikke fastsatt termin på ul enda.

Ha en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått plass på Riksen. Heldigvis. Jeg fødte der sist også og har bare positive ting å si om sykehuset. Terminen min er ca. 4. november. Skal på UL der 20. juni. (Skulle egentlig 8. juni, men da er jeg på ferie.) Blir godt å endelig få se den lille, for nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Louise82.

 

Går bedre med meg nå....Endelig begynner energien å komme tilbake.

Har du vært dårlig?

Jeg har fått inn jente på meg selv også...Skal på ultralyd på mandag, og få det endelig bekreftet. Har jo feilmargin når jeg spår, og er ydmyk i forhold til den.

Har sluttet å spå på gutt/jente. Det tok mye tid, og dessuten var det mange som irriterte seg over at siden var blitt en spåside.

Håper vi sees på Riksen...

Vi får iallefall holde kontakt på disse sidene i ventetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Superblomst!

Jeg er fortsatt ganske dårlig ja. Kast litt energi over til meg er du snill:-)

Folk ble jammen i meg ivrig på å bli spådd av deg stakkars. Skjønner godt at du sluttet med det egentlig. Jeg var så nysgjerrig at jeg måtte spørre. Hadde en jentefølelse før du sa jente. Men vi får vente og se. Jeg er glad uansett hva jeg får jeg! Vi Riksen-damene får holde denne tråden i gang og vente sammen. Hadde vært koselig å kjent noen som kanskje vil ligge på barsel samtidig som en selv.....

Det var godt å høre at du har kviknet litt til, superblomst:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jeg har også fødeplass på riksen, går på kontroller der og er kjempe fornøyd, fødte der sist også. Veldig bra, også har de jo all ekspertise der som er veldig betryggende. Har foresten termin 24 nov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei superblomst.

Det er ikkje meininga å masa, men kanskje du kunne tenkja deg å spå kjønn hjå meg sjølv om du har slutta?? Heilt i orden om du ikkje vil, men eg syns sånt er så spennande :)

 

Mor født 16.04.79, treng du meir enn det? Termin same dag som deg, 12.november :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Louise82! Når har du termin? Har du vært på UL enda?

Det har jeg, og fikk vite det jeg følte. Vi skal ha en JENTE!

 

Apropos spåing, har rett og slett ikke overskudd til det lenger. Opplever at etter jeg ble gravid, har jeg ikke hatt noe overskudd til noenting.

Er du fra Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...