Gå til innhold

Trenger hjelp!Amming!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er nå 11 uker, hatt kolikk men er nesten bra nå.

Men nå vil hun ikke ha pupp, hun drikker litt, slipper tak å hyler til.

Jeg har pumpet meg og gitt på flaske, da ligger hun helt stille og spiser opp alt.

Hva er det som skjer? Forstår ikke hvorfor hun ikke vil ta puppen lenger.

Hun begynte slik for ca 1 uke siden.

Om morgenen når hun våkner er hun alltid kjempesulten så da tenkte jeg at hun sikkert tok puppen, men ikke da en gang.

Betyr det her slutten for amming?????

Håper noen av dere vet hva det her kan skyldes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være så enkelt at hun har fått smaken på flaska.. De får melka lettere ut gjennom den, de må liksom arbeide mer for å tømme puppen. Kan være... =)

Skrevet

Ikke gi opp! Jeg hadde også problemer med dette, men fortsatte å prøve, og fikk henne etter hvert til å ta pupp igjen.

Kontakt evt Ammehjelpen (www.ammehjelpen.no - er liste over ammehjelpere du kan ringe der, de vet mye om amming, og har kanskje noen gode råd??)

Veslesnupp er 4 mnd

Skrevet

jeg begynte ikke å gi henne av flaske før det her startet, men etter 3 dager med hyl ved puppen prøvde jeg bare for å se, å da var alt greit!

kjemperart!

Skrevet

hei du

jeg har ikke hatt det problmet (mange andre derimot), men jeg vet at puppenekt er ganske vanlig og går over! du må ikke slutte å tilby av den grunn!

om du vil ha gode rås...gå på ammedebatten og rop på fjummsi...ellers ring eller se på sidene til ammehjelpen!

http://www.ammehjelpen.no

jeg har en gutt på 1 år...og vi fikk masse hjelp av ammehjelpen i starten og på ammedebatten her...jeg slet og er glad jeg holdt ut de 7 ukene det på gikk! det er verd det!

lykke til kjære deg...jeg er sikker på at du kommer deg igjen om det1

du kan og lese bøkene til gro nylander....der står det mye om amming...

stå på!

ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...