Northernlights Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Så jeg tenkte jeg skulle gi han litt banan før sengetid, så det var mere "hold" i magen før natta, og søsteren min har ei fruktskål på kjøkkenet, full av epler og banan. Så jeg tar den siste bananen som ligger i skåla, for å gi litt til lillegutt. Så er det en PLASTIKK FRUKT!! =(
Kakeåndsen Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 He he..... Må le litt da, kan levende forestille meg at du ble litt lang i maska! Vi har begynt med grøt vi og krysser stadig fingrene for litt mere søvn.
Northernlights Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2006 Er en sånn kjempefin og perfekt banan... Det lå da ekte bananer der i går!! Søsteren min er ikke hjemme i kveld, så jeg får kjefte litt på henne i morgen. =) Har grøt i skapet, men han spytter det ut..Ikke noen grøtmons han her, nei. Men pudding og banan liker han. Våkengutten min.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Er det ikke typisk?? Når man tenker at det kan jo være det som kan få han til å sove, så går det rett i d**s.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå