Gå til innhold

Oktober: Liten prinsesse!!! + nytt nick


♥ Lolly ♥

Anbefalte innlegg

Heisann! Har vært til ultralyd idag ;o) En fantastisk opplevelse ja... Kanskje spesielt fori jordmoren var helt fantastisk og tok seg så utrolig god tid til oss. Har hørt så mye negativt om Haukeland, men denne damen var super!

 

Nå skjønner jeg hva alle har snakket om, plutselig ble alt så riktig og virkelig. Skulle ønske jeg kunne vært der i mange timer og beundret det lille vidunderet, litt oppe på en rosa sky nå som dere sikkert skjønner;o).

 

Vi fikk se en frisk liten jente, som skal hete Sophie - hvis det ikke absolutt ikke passer når vi får den vesle i armene... Har hørt at det skjer. Men nå er alt bare fantastisk, og den lille jentebabyen var selvfølgelig verdens nydeligste. Termin ble flyttet fra 23.okt til 28. okt. Ikke så altfor mye altså - veldig fornøyd med det.

 

Ellers så gleder jeg meg til det neste BIM-treffet vårt, jenter (i Bergen). Syns det er veldig koselig med disse babyprat-timene våre ;o) Skifter forresten nick nå, siden *Oktober-Engel* ga litt blandede følelser hos folk... Er ikke så veldig fantasifull idag heller, men det blir: *Lille Prinsesse S*.

 

Ciao!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med en liten jente!! Og så flott at alt var i orden. Det ser ut som det blir mange jenter i Bergensgjengen :))

- Ses sikkert på neste treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ...så koooosli!! Ei lita prinsesse på dokke å:) GRATULERE!!!!! Må si e hadde d litt på følelsen siden du har vært veldig glad i frukt å ananas å slikt:) hihi... for d har jo e å:) Hehe...kanskje fargen på rommet må forandres likevel da:P

 

Kjekt å høre at alt så bra ut! Ja da blir d nok mange jenter i bergensgjengen:)

 

Har du kjent nokke spark å slikt da?? E så kosli når ho sparka:) Skikkeli deili følelse:)

 

Har bestilt me time me manuell terapeut t mandag no da...så da får e se ka han kommer fram t angående bekkenet mitt! Må nok sykemelde me lengre da...men men, livet e supert, å prinsessa i magen kjennes ut t å ha d bra!

 

Kos d masse me magen, så sees vi på neste treff!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner Barbalala og lillegulli ;o)

 

Ja, masse jenter i Bergens-gjengen - koselig det med rosa i hver en krok. Rommet ja, gud det hadde jeg nesten glemt. Jaja lyseblått kan jo kombineres med litt rosa "stash" da - er egentlig ikke så veldig rosa-jente jeg, men blir vel det nå ;o)

 

Og når det gjelder sparking så har jeg de to siste ukene kjent svake bevegelser - oftere nå i det siste. Utrolig gøy!!! ;o) Blir jo litt revet med nå kjenner jeg.

 

Så bra at du har fått bestilt time hos manuell terapeut da, håper han kan hjelpe deg. Masse "god bedring" i hvertfall! Kjedelig å være sykemeldt allerede. Jeg måtte sykemelde meg i helgen, hadde så vondt... Utrolig kjedelig, tror ikke jeg har vært hjemme alene på en lørdags kveld så lenge jeg kan huske. Fikk smaken på hvordan det var å være hjemmeværende, og det fristet ikke akkurat ;o) Men nå er det akkurat som om det er litt bedre igjen idag - veldig varierende dette her. Er heldigvis snart ferdig med eksamen (3.juni) og da har jeg bestilt time hos legen til den fredagen.

 

Ha det fint med jentebabyene deres så lenge så snakkes vi på neste treff jenter...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at det kan bli gutt for det...vi fikk beskjed om jente op UL, ut kom en gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa ganske bestemt at det var en jente... ikke at hun trodde det var det, men selvfølgelig det er jo ofte de tar feil;o) Det bare det at nå er det litt lettere å bli kjent med den lille allerede. Man danner seg et lite bilde av dette mennesket. Men skulle det være en liten gutt som plopper ut så blir vi selvfølgelig like glade. Har aldri hatt noen særlige preferanser på hvilket kjønn vi "ønsker" - og tror nok jeg blir begeistret for begge deler bare babyen er frisk og fin ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Takk for sist, og gratulerer med jenten! Så kjekt da! Jeg måtte innom oktoberklubben for å se om jeg fant noen av dere i bimtreff gjengen..

Je skal på ultralyd i morgen. Eller er det tirsdag?! er så vimsete om dagen, og glemmer alt...

Gleder meg også masse og håper de klarer å se om det er en gutt eller jente! Sees på neste treff og lykke til med eksamen!

Klem Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Hanne! Takk for det ;o) Og gratulerer vel overstått med den store dagen - håper det ble en flott opplevelse for dere i Oslo. Du får fortelle oss om det på neste BIM-treff. Kjekt med ultralyd da, du får ha masse lykke til i morgen eller på tirsdag ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...