Gå til innhold

Juni: Noen av dere som driver noen form for trening fortsatt?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Jeg måtte gi opp midt i 2.trimester pga bekkenøsning og syntes det var veldig leit, så nå blir det bare en sjelden øvelse på armene med løsvekter her hjemme. Gleder meg så UTROLIG til første løpetur etter fødsel...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 35 nå, og trener fortsatt på SATS 2-3 ggr i uka, men det er ikke voldsomme greiene - går på tredemølla og tøyer etterpå, eller yoga.. godt å holde seg litt i røring. Formen er rimelig bra den, eneste er at det er skikkelig vanskelig å finne brukbar sovestilling, så det blir lite søvn... og da er det bra jeg er sykemeldt. Prøver å få lest til eksamen da, men vi får se.........

Begynner å bli tung, lillingen, så det skal bli godt når tiden er inne;) Termin 30.juni;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, har ikke trent på 5 år eller no sånt jeg...hehe

Men vært flink til å være obs på statisk trening i hverdagen, gå fort og bruke trapper fremfor heis osv.

Altså det var før jeg ble gravid, så når snuppa plopper ut så kommer nok ryggen til falle sammen i første tiden, for jeg tror all muskelmasse er blitt borte på denne tiden. Heldigvis pleier kroppen å stabilisere seg fort igjen etter fødsel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Jeg har vært aktiv gjennom hele svangerskapet i den form at jeg har gått turer med hunden min 3 gr daglig, samt trent hesten min hver dag. Føler meg i god form før fødsel, så håper jeg får noe igjen.....¨

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...