Gå til innhold

Juni: Noen av dere som driver noen form for trening fortsatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 35 nå, og trener fortsatt på SATS 2-3 ggr i uka, men det er ikke voldsomme greiene - går på tredemølla og tøyer etterpå, eller yoga.. godt å holde seg litt i røring. Formen er rimelig bra den, eneste er at det er skikkelig vanskelig å finne brukbar sovestilling, så det blir lite søvn... og da er det bra jeg er sykemeldt. Prøver å få lest til eksamen da, men vi får se.........

Begynner å bli tung, lillingen, så det skal bli godt når tiden er inne;) Termin 30.juni;)

Næh, har ikke trent på 5 år eller no sånt jeg...hehe

Men vært flink til å være obs på statisk trening i hverdagen, gå fort og bruke trapper fremfor heis osv.

Altså det var før jeg ble gravid, så når snuppa plopper ut så kommer nok ryggen til falle sammen i første tiden, for jeg tror all muskelmasse er blitt borte på denne tiden. Heldigvis pleier kroppen å stabilisere seg fort igjen etter fødsel :-)

Hei alle sammen

Jeg har vært aktiv gjennom hele svangerskapet i den form at jeg har gått turer med hunden min 3 gr daglig, samt trent hesten min hver dag. Føler meg i god form før fødsel, så håper jeg får noe igjen.....¨

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...