Gå til innhold

April: Hvor stor stillingsprosent på jobben?

Anbefalte innlegg

I august begynner lillegutt i barnehagen, og jeg går tilbake til jobben igjen. Jeg skal ha 100% stilling som før, og er veldig spent på hvordan det går nå med 2 barn. Med bare storesøster gikk det helt fint å jobbe fullt, men da jeg var gravid var det forferdelig slitsomt.

Hvor stor stillingsprosent skal dere ha?

Fortsetter under...

Jeg har 100% stilling som ped.leder i barnehage. Er trøtt for tiden pga graviditeten, og merker det særlig etter lunsj. Ikke alltid det byr seg en mulighet for ettermiddagshvil hjemme heller, så noe særlig overskudd skal jeg ikke skryte på meg. Håper trøttheten avtar i 2. trimester! Det ideelle ville vel vært 80% stilling med en dag fri, men så var det økonomien da... Gleder meg til ny permisjon!

jeg begynte i 100% stilling, noe som forsåvidt var greit nok, men så skifta jeg jobb og ny % der var 80. VELDIG digg!! Tre lange dager i løpet av to uker, ellers to fridager (+annenhver lørdag) og fire dager 10-15 i løpet av toukersperioden. Har mye mer overskudd nå merker jeg, og takket være bedre lønn så merkes det ikke så veldig på lønningsposen heller (bortsett fra denne mnd som er den første i ny jobb og med ny lønningsdag - førte til at jeg bare fikk lønn for 3 dager denne gangen og må leve på tomatsuppe frem til slutten av juni - ARG!!). Drømmen er 50% jobb, men med huslån og alle de andre utgiftene så blir nok det ei god stund til, ja!

Jeg har en 100 prosent stilling som fagkonsulent i sosialtjenesten. Begynte på jobb igjen 18. april. Etter at pappan hadde permisjon èn måned, er vi så heldig at ei venninne passer Tarald frem til høsten-for da begynner han i barnehage!! Jippi! Ble bare så utrulig glad og letta over at han fikk plass, ingen selvfølgelighet her i Oslo!!

Annonse

Jeg jobber 100% ++++++ . Ja, det blir en del overtid. Heldigvis kan jeg koble meg opp hjemmefra og ta overtiden herfra etter at Herman har tatt kvelden. Hadde nok ikke blitt lenge i jobben om det ikke var mulig.

100% som lærer i ungdomsskole, men kan heldigvis planlegge og rette en del etter at Maja er i seng om kvelden, slik at jeg kan hente henne hos tante litt tidligere enn i en vanlig 8-16 jobb... Hvis ikke hadde jeg nok redusert stillingen min, ja...

Jeg kommer til å jobbe 100%

Etter mange måneder med ekstra fri er det bare å komme seg ut i arbeid igjen å tjene penger!

Skulle gjerne jobbet mindre (skulle gjerne vært hjemme et år til...) men det får bli sånn i begynnelsen iallefall. Blir det fryktelig masse styr får jeg heller vurdere å gå litt ned i arbeidsmengde.

Skal jobbe 60 % som førskulelærar/spesped frå hausten av. Etter at eg fekk barn, har eg jobba 60%, sidan eg jobbar i bhg, vil eg bruke tid på mine eigne barn også, istaden for berre andre sine... Trur ikkje ungane mine hadde hatt vondt viss dei måtte gå 100 i bhg, men eg hadde hatt det vondt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...