Gå til innhold

Baaare meg?


Lima og meg

Anbefalte innlegg

Synes omtrent alle her inne har vært på UL så tidlig? Er det bare meg som må vente heeelt til uke 17??? Lenge det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på privat UL i uke 11, pga at jeg har hatt noen småblødninger. Jeg er helt nervevrak og klarer ikke konsentrere meg på jobb eller noe, er så bekymret for at det ikke er liv der inne. Men vet ikke om det hjelper, for det kan jo gå galt etter UL også, så tror jeg kommer til å være bekymret til jeg (forhåpentligvis) kjenner babyen sparke. Kanskje jeg burde kjøpt meg en egen ultralydmaskin, sånn som Tom Cruise og dama gjorde... Hadde jeg bare vært like rik og berømt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og å lurer på om jeg skal bestille en privat fordi det er så leeeenge å vente, og jeg har jo lyst til å se om alt er i orden, men på en annen side så er det jo ikke noe man får gjort fra eller til, så vi kan jo kanskje like gjerne vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeeeeeeeeeeeeenig!!!!

Jeg klarer nesten ikke vente for å komme meg til første time til legen... er jo 2 uker til enda det også;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos jordmor i går:) Hadde håpet å få høre hjertelyd jeg (ser jo så mange som får det)...men neida...ikke det nei. Hadde vært gøy å få bekrefta at det er liv der inne;) Men men! Førstegangs du og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok så heldig å ha fått vært igjenom dette en gang før, det er riktig nok snart 9 år siden jeg fødte.... Føles nesten som første gang igjen, glemmer så mye når det går så lang tid;)

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei:) Gutt eller jente du har fra før da? Jeg blir 22 like før bebi'n kommer. Du da? Hvilket kjønn håper du på? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, også har jeg 1D(atter)....

Jeg ønsker meg et friskt barn jeg:) Vet at det er klisjè, men er set jeg tenker på heletiden! Jeg syns ikke det er kjempe dumt hvis det blir en gutt, men har mistanker om at det er en jente til..... Blir spennende å se på ultralyd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, da forsto jeg nicket ditt ja;) Jeg ønsker meg også ett friskt barn, det er hovedsaken! Har en sambo som håper veeeldig på gutt da, hehe.. Men blir som du sier, spennende å se på ultralyd. Så blir det moro å begynne å handle inn klær og ting&tang=) Vet du om det går an å se det på den første ultralyden, i uke 17?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De så ganske sikkert at det var ei jente når jeg var på ul med henne, men jeg tror jeg var 18 uker da...men så har jeg lest at urinveiene utvikler seg forskjellig nå og man kan dermed se det alllerede kanskje?

Ikke sikker, men tror vi skal kunne se det da;) Enn du da, helst g el j?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kommer helt på det samme, bare h*n er frisk og hel:) Har du fortalt det til familie og venner, eller venter du til den magiske uke 12? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...