Gå til innhold

Holle grøt, my ASS!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ser jeg meg skikkelig lei og irritret på alle dere mødre som sverger til denne grøten, og som slenger dritt om blandt annet Nestle grøten. la nå valget være opp til hver enkelt hva de synes er ok å gi barna sine, å slutt med å belær og snakke nedlatende til andre som kanskje ikke velger akkurat det samme som deg!!!

Makan til irriterende at et slikt forum skal føre med seg så mye klaging over alt!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel..da bør vel kanskje du holde deg for god til å rakke ned på Hollegrøt!?

Skrevet

Holle grøt, my ASS!!! - var bare ment for å få folk til å se inn på linken! Ikke negativt om Holle grøt altså! Vet lite om den grøten, så kan ikke snakke srygt om den.

Skrevet

Enig jeg hovedinnlegger!

Bruker Nestle med veldig god samvittighet her. Folk sier den er uten sukker også, men står på pakken at den ikke er det.

Når helsestasjonen anbefaler den fordi den inneholder alt et lite barn skal ha, ja da bruker jeg den med god samvittighet!

Herregud, tenk på barna i U-land. Tror mødrene hadde drept for å få tak i Nestle-grøt!

Skjerpings skjerping! Slutt å døm!

Skrevet

Nestle er dessuten ikke tilsatt sukker. Allt korn og frukt inneholder karbohydrater(= sukkerarter) Det som står på baksiden av pakken er hvor mye karbohydrater den inneholder og hvor mye utav det som er sukkerarter. Grøten som er tilsatt frukt inneholder såklart mer sukker, men om du bruker holle grøt (m eller annen for den saks skyld) og tilsetter frukt selv så går jo det for det samme. Skjønner ikke oppstyret jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...