Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 jeg har et problem. må bare få det ut! Typen/eks typen kan irritere en stein!!! nå har det seg sånn at vi har slitt en del pga mange ting egentlig. jeg føler det er mest hans adferd som har vært problemet, og se faktisk på meg selv som en som klarer å innrømme mine egene feil, og er ikke redd for å si unnskyld. men jeg sier ikke unnskyl hvis jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt. nå er det vist slutt mellom meg og han... jeg sa vel på 17 mai at det gikk den veien, men vi har vært enige om å tenke på saken begge to, og prate om det når vi føler oss klare. SÅ SKJER DET!!! i dag har jeg sendt en meldin til min eks(en annen) som jeg fortsatt her et bil lån sammen med,om han har sendt de papirene han skal til banken. avslutter meldingen med "glad i deg. klem" i et "normalt" forhold ser jeg hvorfor typen (nåværende) desper! MEN; uten å begynne å forklare alle de jentene han har sovet hos osv mens vi har vært sammen, så har han lovet meg å ikke prate eller treffe eksen sin mer. de var på lunch i går, og det var han som spurte om ikke de skulle møtes... så det jeg egentlig sier, er han desper for at jeg skriver at jeg er glad i eksen, etter at jeg har funnet ut at han har vært på lunch med sin eks. Han har brutt et løfte, og jeg har bare vært litt kjip tilbake, uten å bryte noen ting!!!!! må bare legge til at han gikk inn på min telefon å sjekket meldinger mens jeg var i dusjen, han sjekker også alle linkene her på bim som jeg er på, og jeg får ikke være sammen med venner, eller ha på meg singlett... bare for å nevne noe! skjønner at det beste uansett er at vi ikke er sammen, men skulle så ønske det!!!! for den lille og..... syes så synd på meg selv akkurat nå!!! sorry!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5149437-klage-har-det-ikke-noe-kult/
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 hei vet åssen du har det nesten i hvertfall , jeg har det oxo utrolig kip nå.. er vel kanskje bare noen dager som er værre enn andre.. men uansett er det ikke litt rart att du ikke får ha på deg singlet eller være med venner'??? tror nok att du og bebisen vil få det bedre alene om han er så kontrollerende som du skriver over selv om du ikke skriver akkurat det ordet.. vet ikke hva annet jeg skal si egentlig enn lykke til du er ikke den eneste som ikke har det noe kult om det er noe trøst,, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5149437-klage-har-det-ikke-noe-kult/#findComment-5149685
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 Det hjelper faktisk å vite at det er fler!! håper det ikke tas ille opp, for jeg unner virkelig ikke noen andre den situasjonen!!!! og du, tusen tusen takk for svar!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5149437-klage-har-det-ikke-noe-kult/#findComment-5150132
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 vet du hva det er jeg helt enig i absolutt ikke kult att enkelt av oss har det kipt men hjelper av og til i hvertfall å høre att man ikke er helt alene om å ha det dritt... sier ikke att ingen har det verre enn meg eller deg for det er det alltid verden er stor.. men i mitt tilfelle så forlot typen min meg når jeg var gravid i 4 mnd og har gått alene hele svangerskapet + att jeg har tatt meg av gutt ungen og dette har vært dritt har ikke greid å ha glede av å gå gravid å det er en stor "skam" syns det er utrolig trist... dettte ble kanskje litt teit for nå har jeg liksom greid å gjøre "ditt" innlegg over til "mitt" ikke meningen. men tilbake til deg jeg hadde tenkt meg om hadde jeg vært deg.. er selv alene og det går "greit" men som sagt jeg har dårlige dager og dageer som er bedre men vi har det "fint" i grunn alene.. ofte jeg tenker att ååå så deilig å bare ha meg og guttungen å tenke på å ta hensyn til. men er jo oxo de triste dagene hvor alt er vanskelig og leit som nå. men håper du finner ut av hva som er best for deg, ønsker deg masse lykke til og mange gode klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5149437-klage-har-det-ikke-noe-kult/#findComment-5151618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå