Ajam Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Hva skriver dere i permisjon søknadden til jobben? Min sjef mente at jeg måtte søke fra 4 uker før termin, mener å ha hørt at det er 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 jeg skrev bare at jeg søkte om permisjon fra den og den dato til den og den dato. Dette er jo ikke en permisjon som sjefen kan nekte deg heller da:) Søk så fort som mulig. Jeg hadde dette klarlagt ca 3 mnd før termin.
mollybolla Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har akkurat lever permisjonsøknad, å jeg søkte 3 uker før termin. skrev bare at jeg søkte svangerskapspermisjon fra dato og ett år frem i tid. Trenger ikke skrive mer sa min arbeidsgiver.
anja76 Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Hei, hei... Du må starte permisjonen din tre uker før termin, ikke fire... Sjefen din tar nok feil:-) Står helt sikkert noe om det på sidene til trygdeetaten.no hvis du trenger noe skriftlig..... Håper ellers at det er bra med deg!! Synd du ikke kunne komme og treffe "loone" og meg sist..
Ajam Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2006 Takk takk.. Alt står bra til. Ja, jeg syns også det var dumt jeg ikke kunne treffe dere sist. Men blir gjerne med neste gang. Håper alt er bra med deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå