Gå til innhold

Hvor lenge bruker bebiser body igrunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er de når de går over til vanlig truse da? Er det noen "regler" for dette? På varme sommerdager så synes jeg det blir litt i meste laget med body OG t-skjorte eller tynn genser, men jeg syns ikke han skal ha bare bukse utenpå bleia heller. Kan jo selvfølgelig ha bare body og bukse, men det er jo så mye pent sommertøy å få kjøpt.... Hva gjør dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de slutter med bleie, slutter de med body. Da begynner en med truse og t-skjorte/langermet trøye.

Skrevet

Slutter med body når hun slutter med bleier.

Skrevet

hjelpes....Bruker de body så lenge altså? Noen (skrekkeksempler i mine øyne) bruker jo bleier til de er 3-4 år!

Skrevet

Min 2 åring bruker body fortsatt (str 98-104) og jeg synes det er utrolig praktisk! Da slipper han å få en "glippe" mellom bukse og genser, og bleien sitter bedre på. Når barna begynner å gå med trusebleier (up&go f.eks), så er det mange som begynner med bare trøyer over. Jeg synes ikke det er noen vits i å ha truse over en bleie. Truser kommer vi til å vente med til bleieslutt, så blir de mer spennende å bruke.

Skrevet

Herreguuuuud!

Snakk om å lage problemer for seg selv.

Det da ingen regler for hva slags klær du skal ha på ungen din. Bruk hue!!!!!!!

Skrevet

Til deg anonym:

det svaret kunne du vel ha spart deg??

Vet du alt så godt du da?? Er ikke dette et forum hvor vi kan spørre om det meste, uten at noen som deg skal komme med sånne spydige komentarer...???Hvorfor er du her egentlig? Om du vet alt mener jeg?? Og ikke er du særlig god på å gi råd heller...

Skrevet

Å bruke hue er vel et godt råd!

Skrevet

Hallo? Slutte med body når de slutter med bleier? Nei, så store bodyer finnes vel ikke? Og det er da helt normalt at barna slutter med bleier rundt 3 år!

Til hovedinnlegger: gjør det du har lyst til du. Ikke alle som synes bodyer er ok. Det er bare en smaksak det. Ingen "regler" i alle fall. Men du kommer nok til å finne ut at før barnet bruker Up&go bleier, så er bodyer greie å ha for at bleia ikke skal bli slarkete :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...