Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger litt veiledning ang jobb og barn.

På jobben sliter jeg skikkelig... Det er noen som vil ødelegge for meg, har tapt veldig store beløp.

Kan du se noen om dette vil løse seg? Event gi meg noen tips?

Lurer på om jeg våger meg på flere barn... Min mann vil så gjerne,men jeg er i tvil. Pga jobben...

Kan du se noe med tanke på det?

Takker og sender gode klemmer

Mann: nov -76

Meg: juni-76

Fortsetter under...

Hei

Eg får opp at det som er på jobben,ikkje vil gå så lett over,at denne personen vil fortsette.Så spurte eg om du burde skifte jobb,og fekk ja på det.Dette eg seier no er ikkje spåing,men er dette noko du kunne tatt opp med ledelsen på jobb for at denne personen skal slutte å halde på som han gjer?Ser at det ikkje er holdbart for deg å være i den jobben slik du har det no.Alt blir berre tungt og trasig.Får opp at du berre vil tape meir penger på å være der.

Får oppp at det ville bli godt for deg/dere å få fleire barn.Du kjem vekk frå jobben,kan prøve å sjukmelde deg tidlig evt,og så få tak i ny jobb i permisjonstida.

Trur du berre må sjå å få endra det med jobben for å ha det godt.Masse lykke til

Hallo

Nei det kan du nesten ikkje då...Men kan den som lager krøll gå??Eller er det ein som er medeiger i firmaet?Eg fekk nemlig opp at det ikkje vill ordne seg med det første.Noko aktivt må i så fall skje .Ønsker dere masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...