Gå til innhold

For en uke-21-baby-bølge,vi henger oss på.. :)

Anbefalte innlegg

Tviler på at det blir noe testing på meg,men vi får se.

JA,den ventingen er ulidelig..

Ser så mørkt på å gå over til IKM uke 25. :-(

Har du fått sånn klesskap-syndrom du også? Hører det er noe som går,det kommer om natten,og setter seg fast i klær. Så suger det til seg bomull,lin,ull osv. Så det blir mindre på oss. ;-)

Fortsetter under...

Nei vi skal ikke over til IKM uke 25 nei !!!

Klesskapsyndromet hadde vært mye lettere å leve med hvis jeg hadde hatt en positiv test liggende i en skuff på badet...he.he

Ja,ja dersom denne er negativ får jeg ta et oppgjør med klesskapet i steden

Ha en FIN dag da "PrøverPåNytt" - vi snakkes

Venteklem fra meg til deg

Hei igjen, jeg skal også teste i morgen... men med cb! Har testet med billigtester hittil men virker ikke som de er til å stole på. Gruer meg... klarer ikke å vente til i morgen jeg... herregud... det tar på å være prøver.....Hvis ikke det klaffer for meg så må nok jeg over til ikm uke 26 eller 27... har så lange sykluser.

Kan noen komme å rive meg i ørene??

Tror dere ikke at jeg tok en test nå igjen,joda er nok testoman.. Jeg klarte ikke å holde meg,den var negativ.

Nå har jeg ikke flere tester igjen,og skal heller ikke kjøpe noen denne uken. Så det så.

Grrrrrrr,blir sinna på meg selv,men sånn er det når man går å håper,og trur at man kjenner symptomer HELE tiden. sukk. :-(

Annonse

Tanta har enda ikke kommet, og nå håper jeg virkelig ikke hun kommer heller. Har ingen symptomer på noe som helst. Bare brystvortene mine som klør som bare det, men det tror jeg kommer av at jeg brukte en blonde-BH igår, tåler ikke å bruke det;)

Jeg vil også henge på baby-bølgen!!:)

Hei...er litt nedfor idag...tok en test og den viste negativ....men ikm er ikke før imorgen. Jeg testa meg med en sånn test fra billigetester......tester meg igjen imorgen eller overimorgen. Men har kjent de vanlige menssmertene så tanta er vel på vei snart......æsj altså! Skal egentlig ikke klage jeg, for det var bare min første pp. Lykke til dere andre som holder på med testing ;o) Jeg skal holde dere oppdatert om hvordan de andre testene går.

Den billigtesten jeg tok er en CB ( mener det i alle fall), men skal kjøpe meg en ordentlig CB imorgen hvis jeg får tid (ellers får jeg vente til etter helga)....... nå ser jeg et lite håp igjen :o) Gratulerer så mye med spiren Th@le ;o) du får sende oss litt babystøv. Kanskje det hjelper :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...