Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har en gutt på snart 1 1/2 år som trenger deltidsdagmamma når mammaen har vært på nattevakt og trenger å sove. på en seks ukers turnus renger jeg pass syv dager, men dagene er ujevnt fordelt. hvis noen er interresert kan de sende meg en mail på [email protected].

Fortsetter under...

Annonse

5min far vannet bor vi. Ligger en liten butikk her og frisørsalong, og kristines klinikk. Jeg har 2 egne (gutter) en som blir 5 i aug, og en på 15 mnd . har 2 dagbarn på fullt som og går i barneparken med min eldste gutt vær dag fra 1030 til 1430. har og et dagbarn på halvt. Når ungene går i parken legger jeg min yngste gutt evt hun jeg har på halvt, så spiser vi lunsj etter det , og så går vi ned i parken og er der til foreldrene henter barna sine. Min eldste gutt begynner i barnehagen i august , han trenger litt eksta pedagogisk hjelp , da han er født 3 mnd f. temin og har ikke hørt noe før han var operert når han var 2 år. Hva hadde du tenkt ang arbeidstid og antall dager?

jeg jobber natt, og trenger pass etter vakt for å sove. har turnus som går over 6 uker og på de ukene er det 7 dager jeg trenger dagmamma, ikke så mye, men absolutt nødvendig. noen uker er det flere dager jeg trenger pass og andre er det ingen. jeg har også mulighet for ekstravakter innimellom, og trenger pass i forbindelse med det. det er likevel ikke så ofte det skjer. hvis det er noe for deg kan vi jo treffes og se en dag???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...