Gå til innhold

er det bare meg eller...

Anbefalte innlegg

som blir rørt til tårer bare jeg ser et bilde av den lille skjønne gutten min? :) altså om dere har det sånn med deres små? er så utrolig glad i han at hver gang jeg ser et bilde eller tenker på han får jeg en klump i halsen! særlig nå som han ikke er helt i form... er så redd for at noe skal skje med han, og det skjer jo så mye dritt her i verden nå om dagen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5148602-er-det-bare-meg-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, det er nok ikke bare deg nei. Noen kvelder har jeg bare lyst å holde han i armene mine og ikke legge han fra meg. Kjenner ofte tårene presse på når jeg tenker på hvor heldige vi er og hvor utrolig høyt jeg elsker han. Nå skjer det igjen....*snufs*

Ikke bare deg nei =)

Er sånn selv jeg... og så kan jeg bare sitte og se på vesla å bli helt god og varm inni meg.

Og når jeg leser om alt som skjer rundt om kring i verden, så får jeg tårer i øya når jeg tenker på hvordan jeg skal klare å beskytte mine prinsesser mot alt sammen..

Nei det er ikke bare deg!!!

Er så utrolig gla i henne at jeg ikke har ord, og tror ikke jeg hadde taklet det hvis noe hadde skjedd med henne.Hun betyr ALT for meg.. Kunne aldri forestilt meg på forhånd at jeg skulle få sånne følelser.

Jeg kan gjerne sitte å se på bilder av henne når hun har lagt seg, selv om jeg har sett de tusen ganger før;D hihi

hehe, godt å høre det er flere:) og det hadde jeg jo regna med da. tror nok jeg må tvinge meg selv til å ikke bli altfor mye hønemor, for man kan jo tross alt ikke passe på dem hele tiden... bare jeg skal på jobb og blir borte 1,5 time føler jeg at jeg må skynde meg hjem igjen for å bare holde og kose med lillegutten! men han er sikkert ikke like avhengig av meg som jeg er av han, han har jo pappa'n sin der.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...