Gå til innhold

Noen av dere som har...


atlje

Anbefalte innlegg

Stikninger som er veldig fokusert på en side av magen??

 

Jeg har det og det er fortrinnsvis på venstre siden, har vært sånn flere dager nå...jeg er i dag 6+0 og må ærlig innrømme at jeg er redd for svangerskap utenfor livmor....

 

 

veldig takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor kjenner jeg det bare på venstre side... :)

 

Beklager altså..men er et lite vrak nå :)

 

Takk for ord...det hjelper fakisk litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

Jeg har ikke noen bedre forslag enn å ring legen jeg....kanskje litt teit, men det liksom bare akkurat de som kanskje kan gjøre noe.... Men så lenge du ikke blør eller har veldig vondt hele tiden så skal det være "normalt"

 

 

Krysser fingrene jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med GYN som sier dette kan være helt normalt...det er der hele tiden nesten...men ikke vondt..bare ubehagelig...

 

ååå jeg blir gal...og nå er det lenger opp også..over navlen..tidligere så lå det helt nede ved lysken på en måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikker bare båndene som strekker seg dette!

Men skjønner at man blir fortvila da;)

Jeg spottet for 3 uker siden og syns ikke det akkurat var helt greit... Nå er jeg 9+5 og tror dette går rette veien:)

 

Jeg krysser som sagt fingrene for deg også må du finne frem ei god bok eller noe for å få noe annet å tenke på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk skal du ha...

 

Du aner ikke hvor mye litt betryggende ord hjelper....nå skal jeg trekke meg bort i fra BIM og krype i armkroken til min kjære..

 

takk for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det din første?

eg hadde masse sånn med 1. mann va kjempe fælt og vondt!!!

så spørte eg jormor så var det visst normalt atte livmoro strekker seg...

men va å tok ultralyd og sånn ..åsså var det normalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ,jeg har stikkinger``\strekk smerter like over navvlen ,hadde det med min første og ,så det er helt normalt.

 

 

lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er min første.....

 

He he er ikke så mye som skal til før jeg bekymrer meg...men jeg blør ikke..og det er ikke VONDT, bare ubehagelig..stikker til tider..og strekker veldig...

 

Lurer på når jeg skal ta ultralyd...vi får se...

 

Takk skal du ha for gode ord :) Det hjelper masse å høre at andre har det likt som meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille venn!!!!

Kjente det godt med min første, kjentes ut som alt skulle komme ut til tider så strakk det seg. Nu er nr 2 på tur og det er akkurat likt som forige gang..det er helt normalt, men skjønner du engster deg, jeg er ikke noe bedre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...