Gå til innhold

April: En litt artig historie...

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Fikk en mail som jeg flirte godt av fra svigerinnen min i dag. Var nemlig leteaksjon etter hennes yngste sønn (3år) i ettermiddag...

Kom him frå jobb og barnehage i halv-fira tidå i dag. Han Far va sjuke, så han hadde vore hima heile dagen. Storebror blei med inn, men Lillebror ville værr ute. Eg gjekk inn og begynte litt på kjøkkenet. Så begynne spetakkelet:

-Ser du Lillebror?

-Nei, gjørr du?

-Eg får ta meg ein runde og sjå itte an, begynne du på middagen?

Hu Mor tar på seg jakka og sko og begynne på dei mest opplagde plassane. Ingen Lillebror på nåken av lekeplassane i gatå, ingen hadde sett han nere på skate-rampen, han va ikkje i barnehagen ytterst i Urskjellveien. Hive meg på sykkelen. Sykle innom dei andre lekeplassane på Hommersåk som me har gått innom på våre vandringar, Kyrkjevollen skole, ingen Lillebror. Han Far og Storebror

hive seg på syklane dei og. Kan han ha gått inn te nåken? Eg begynne på dør-te-dør-aksjon i Urskjellveien. Hos naboen sto ytterdørå på vidt gap, men ingen kom då eg ringte på. Pussig. Treffe han Far igjen, ingen resultat der heller. Han snakke med ein aen nabo. Det va snodig med den åpna dørå hos naboen, eg ringe på ein gong te. Ingen komme, men eg hørre det e nåken inne.

-Hallo?

Ingen svare. Men eg syns så tydeligt eg hørre slifs-slafsingå frå ei

regnbuksa(!).

-Lillebror?

-Ja? Eg e i huset te Markus, eg!

Gubben hadde altså tatt seg inn hos naboen, som hadde gått frå huset ulåst, og va nå i full gong med å leka på rommet te Markus! Og utforbi har altså me surra rundt i ein halvtime-tri kvarter og blitt mær og mær bekymra. Blei så letta at me nesten glømte å ta ein alvorlige prat med minsten. Nervå mi!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5148371-april-en-litt-artig-historie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkar foreldrene som begynte å bli redde da. Men foruten det var det en artig historie, hi hi hi, synes jeg ser for meg den gutten, hi hi hi.

"Ingen hjemme ? nei, nei, men da går jeg å leker litt alene på rommet til Markus jeg da". Hi hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...