Gå til innhold

Sover DU godt om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri sovet GODT, grunnet at jeg skulle "passe på" lillebroren min da jeg var mindre lå jeg nesten alltid i klar ferdig gå posisjon til å løpe inn til han om han gråt ( mange mareritt han grunnet krangling), dette hang igjen til jeg ble voksen. Slappet mer og mer av etter som årene gikk, men da lillegutt kom til verden så var det på igjen. Han er ikke flink til å sove mer enn et par timer av gangen så når han (de få gangene det skjer) gjør det ligger alltid jeg våken og klar i tillfelle han våkner og gråter. *sukk* skal jeg aldri klare å slappe av på natta ? Vet jo at lillemann har det bra i senga si og jeg tenker ikke at noe færlt skal skje eller noe. Men jeg er alltid klar til å hoppe opp av senga... ligger anspent kan man si. Dårlig søvn av slikt, aærlig når man må stå opp ett par ganger i tillegg når gutten våkner også... zzzzzzzz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sover som en stein jeg. Ikke alltid at jeg våkner når tulla er urolig eller gråter. Til sambos store irritasjon. hehe..

Skrevet

Sover godt om natten, heldigvis. Da jeg var gravid, sov jeg dårlig .Det var veldig slitsomt å ikke være uthvilt, så jeg har full sympati for alle som sliter med nattesøvnen. Jeg er typisk a-menneske; kveldstrøtt og liker å få morgenen med meg. I følge mannen min både snorker jeg og snakker i søvne, men det tror jeg ikke noe på;-)

Skrevet

Ja, jeg har et godt sovehjerte heldigvis. Bare da jeg var gravid, og da jenta var nyfødt sov jeg dårlig.

Skrevet

jeg sover som en stein jeg også - mer behov for søvn nå også etter at vi gikk fra å være to voksne, til å være to voksne med baby... eneste gangene jeg sover lettere og er mer "parat" er hvis vi er på hytta (fremmed for snuppemor) eller har overnattingsbesøk (beholde natteroen). sover jeg dårlig nå er det mer pga stress (jobb) enn akkurat det med "å passe på"... men savner likevel søvnen jeg hadde da snupp var nyfødt (de første par mnd). da sovna jeg i det jeg la hodet på puta og drømte ingenting siden jeg tydeligvis sov ekstremt godt når jeg da sovnet..

Skrevet

ja sover veldig godt...men legger meg alltid for sent....

sov nesten ikkje under hele graviditeten og det var grusomt...aldri mer en et par timer i strekk....

malene legger seg ca 20.00m og vakner ca 2 hver natt kommer over i senga vår og sover til ca 6-7...da må vi stå opp. kunne sikkert sovet til 10-11 eg da men....;)

Skrevet

Jeg sover godt for det meste. Men om hun våkner spretter jeg ut av sengen og flyr inn til henne. Hvorfor jeg er slik vet jeg ikke. Vet jo att hun har det bra i sin egen seng.

Men når jeg våkner på morgenen föler jeg det att jeg har sovet godt og att kroppen har slappet av.

Skrevet

Hei!

Skjønner deg godt. Sov dårlig hele sv.skapet og i etterkant. Mye pga lillegull, men tydeligvis fikk ejg hva de kalte "forsinket søvnsyndrom". Lå våken til 5-6 om morgenen og slet/sliter med å sovne.

Har hatt perider siden ungdomsskoelen hvor jeg har slitt, men når synes jeg intervallene begynner å bli vel små imellom. Ønsker ikke å ta sovetabeletter og på snart 3/4 år har jeg fortsatt ikke gjort det. Det har vært tøffe dager med en liten og dette i tillegg. Er nå på utredning hos søvnsenteret på Lovisenberg og har gått på melatonin.

begynner å jobbe snart og da HÅPER jeg at det går seg til....

Heldigvis er sambo student og galnske fleksi mht å stå opp :-))

Har du prøvd noen form for avspenningscd eller lign når du har lagt deg?

Funker noen ganger på meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...