Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Er det noen som har handlet her, hvor lang tid tok det før dere fikk varene? Jeg har betalt varene, men ikke fått noen bekreftelse...
mammmamia ** Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Bestilte en stelleveske derfra for 1,5 år siden og det tok ca 10 dager til jeg hadde den..! Ville sendt dem en mail og bedt om bekreftelse på at betalingen har gått igjennom:-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Heia! Jeg bestilte varene mine 18.mai og fikk da en bekreftelse på at det ville ta 5-7 virkedager. I dag, den 7 virkedagen, kom jammen lappen fra posten dalene ned i postkassen min. Gleder meg veeeldig til å hente Quinnyvognen og Maxi cosi bilsete i morgen:-) Lykke til!
vizo Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Jeg ogsa har kjempe god erfaring med Kiddies. Na bor jeg i Sveits sa det er mulig det tar litt kortere tid a sende hit. Men det tok faktisk ikke mange dagene etter betaling var registrert til vognen + bilsetet kom frem. Du kan forresten "tracke" varene, da du vil fa tilsendt tracking nr. nar Kiddies sender ut varene. Det er litt vanskelig a forsta men du ser ihverfall at varene rörer pa seg g at de tydeligvis kommer naermere. Da vi overförte penger fikk vi vite at det tok noen dager innen de ble registrert pa mottakers konto, sa vi skrev en mail til Kiddies og sa ifra. med en gang de registrerte betalingen sendte de bekreftelse pr. mail tilbake. Lykke til og haper du ogsa blir like fornöyd!
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har sendt en mail til dem nå og fikk vite at de hadde sendt varene den 23. mai. Synes det tar uendelig lang tid, blir litt stressa siden jeg har termin om to uker og ikke har bilstolen m.m. ennå. Men, men det kommer nok. Får smøre meg med tålmodighet. Bor i Finnmark og en pakke fra Sør-Norge tar jo en uke opp hit så...
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 Nå begynner jeg å bli lei av å vente... Har ennå ikke fått varene, og har ikke fått noe sporingsnummer fra kiddies... Endret noe på ordren jeg hadde og derfor har de av en eller annen grunn ikke lagt ut noe kvittering på nett. Har mailet og ringt, men ikke noe svar. Vel, sendte en mail for en uke siden og da skrev de at de hadde sendt varene 23. mai! Skal det virkelig ta så lang tid. Trenger bilsete nå! Frustrert...
sunnychild Skrevet 11. juni 2006 #7 Skrevet 11. juni 2006 jeg er i samme båt som deg må få sjekket hvor varene mine er..skal ringe kiddies imrg eller på tirsdag..det kan vel tenkes at de står på et tolllager her i Norge tenker jeg.. jeg har termin om 4 uker..men sist fødte jeg 3 uker før..så føler trykket jeg også..
Gjest Skrevet 12. juni 2006 #8 Skrevet 12. juni 2006 Etter et evig styr med å få tak i en person fikke jeg til slutt tak i en kundebehandler. Det viste seg at den personen som sa han hadde sendt tingene i posten ikke hadde gjort det. Ordren min var ikke en gang registrert på dataene deres. Heldigvis hadde jeg både ordren og kvittering på at jeg har betalt så det skulle bli sendt med ekspress i dag. Var rimelig opphetet etter samtalene med en dame som var svært dårlig i engelsk, Men hun beklaget og var hyggelig. får håpe at alt ordner seg nå... Heldigvis fått låne et bilsete av naboen hvis det ikke kommer fram i tide. Men vet ikke helt om jeg kommer til å handle med kiddies mer!
1078tone Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Har ventet snart 1 måned på varene mine og de er ennå ikke kommet! Begynner å bli litt stresset kan du si... Fikk først svar at de var sendt og jeg kunne vente meg varene sist uke. I dag får jeg ny mail, der jeg må oppgi hva jeg har fått av varer og hva jeg mangler. JEG HAR JO IKKE FÅTT NOE! Virker som de har null kontroll. Er fortsatt 6 uker til fødsel, men jeg vil ha alt i orden i tilfelle jenta mi skulle komme før termin. Anbefaler andre enten å bestille flere mnd i forveien eller kjøpe vogn av en annen leverandør.
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #10 Skrevet 14. juni 2006 Å nei, hadde håpet at det ikke var noen andre enn meg som hadde opplevd dette. Blir litt urolig. Jeg har termin om åtte dager og begynner nå å bli frustrert. Ikke klarer jeg å spore pakken heller. Jeg er strengt tatt drittlei hele greia nå. Hadde det ikke vært for at jeg får låne sete av noen andre dersom det ikke kommer i posten snart hadde jeg nok ligget søvnløs om natten pga dette. Og det er jo vanskelig nok å sove fra før av!!! Kommer ALDRI til å anbefale kiddies til noen...
mammmamia ** Skrevet 14. juni 2006 #11 Skrevet 14. juni 2006 Har snakket med en venninne som har bestilt, og de har visst hatt tekniske problemer, hun fikk mail i går om det og han var kjempestressa og beklaget så mye..! Så dere får nok varene deres, men skjønner at det er kjedelig!
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #12 Skrevet 14. juni 2006 høres bra ut, måtte få ut litt frustrasjon i sted. vil jo gjerne ha alt klart til bebisen kommer
sunnychild Skrevet 17. juni 2006 #13 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har kontaktet kiddies 5 ganger siden 23 mai- har ikke fått bekreftelse på min bestilling- måtte sende det på nytt på mail til JENS.. Han har jeg snakket med og sa han skulle rine meg etc- men ikke gjort det. Han fortalte meg at de hadde endre shipping agent og hatt problemer med den nye for varer som skulle sendes til usa eller norge helt siden de to siste ukene i mai...så der er vi jo da...... Har nå på fredag kontaktet kiddies igen og snakket med en Martina. Hun fant ikke min ordre...sukk... så jeg sndte en oppsummerings mail til henne og en kopi av den mailen jeg sendte til jens 23.05 med oversikt over tingene jeg bestilte. Jeg begynner å bli lei.. og hvordan går det med deres vogn leveranser..har dere fått varene dere har betalt for???? Hvis ikke kiddies tar seg sammen nå ønsker jeg å kontakte norsk/ tysk handelskammer evt den tyske ambassaden her i Oslo. de må kunne hjelpe oss med forbrukerlovgivning og leverandse forhold. Jeg har i min mail til kiddies bedt om en kompensasjon for denne forsinkelsen jeg er blitt påført.. spendt på deres svar. SÅ damer ...vi får organisere oss og få fart på de folka!!! Jeg venter til ons / tors denne uken hører jeg ikke noe...tar jeg kontakt med tysk handelskammer/ ambassaden og evt anmelder kiddies.. for jeg er høygravid- sur- lite fornøyd...etc så dette er bare for mye..
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #14 Skrevet 18. juni 2006 Herregud, så uheldige vi skulle være da. Jeg valgte nettopp å bestille herfra fordi jeg trodde kiddies hadde så mange fornøyde norske kunder. For øvrig er det du forteller helt identisk med slik jeg har opplevd kiddies. Men for å kanskje berolige deg: Det var først etter at jeg snakket med denne Martina Engels at ting begynte å løsne. Nå er sakene faktisk på vei, etter at varene opprinnelig skulle bli sendt 22/23. mai. De ble sendt på tirsdag, fikk trackingnummeret og følger nå med på hvor varene er. Lykke til videre for dere andre
sunnychild Skrevet 18. juni 2006 #15 Skrevet 18. juni 2006 åh..takk sitter her i heten og har lyst til å bombe hele kiddies..hehe.. håper de fikser sakene nu..er spendt på om de påtar seg noe skyld evt gir kompensasjon for slikt tull som vi har opplevd. Jada..da venter jeg litt ut i uken.. Send oss en respons mår du får varene tirilmor... felles sjebne -felles trøst
1078tone Skrevet 19. juni 2006 #16 Skrevet 19. juni 2006 Snakk om at vi skulle være maks uheldig da!! Jeg leste så mye bra om Kiddies før jeg våget å bestille barnevogn på nettet.... Jeg som trodde de hadde sendt vognen til meg etter 5-7 virke dager, som de lovet, ble "skuffet" når det var pakken med Skip Hop stelleveske fra USA. (Kiwi-kid) som kom så raskt. Jeg har purret på Kiddies nok en gang, men Martina kan aldri gi meg en bekreftelse på når jeg vil motta vognen. Jeg fikk tracking nummer til transportfirmaet, men kunne ikke se hvor vognen min er. Sendte derfor mail til GLS (Transport firma) og de kunne love meg vognen i dag eller i morgen. Krysser fingrene nok en gang og håper på at jeg ikke blir mer skuffet. Gi en lyd om dere hører noe mer. Lykke til! Hilsen Tone
sunnychild Skrevet 20. juni 2006 #17 Skrevet 20. juni 2006 hei.. har ringt de ..dummingene i dag også.... selvsagt lovte de at de skulle ribge og sende epost - i dag.. jada får se hva som hender..Jeg kommer til å ringe hverdag inntil jeg har vogna her.. Skal i alle fall bruke de hormonene mine på noen andre enn min stakkars lille familie... Jeg har også tatt kontakt med ForbrukerEuropa- en del av Forbrukerrådet( European consumer ceneter network) og skal prate med en der nå.. Om jeg anmelder eller hva jeg gjør nå ..får se hva han eller hun på ECCN sier.. I ll be back..
sunnychild Skrevet 20. juni 2006 #18 Skrevet 20. juni 2006 jepp- back here. tlf til Forbruker Europa er 23400500 se også forbrukereuropa.no. Jeg kommer til å sende saken til de- slik gjør jeg det: - sammendrag av saken -hva jeg ønsker skal skje - kopi av eposter etc jeg har sendt Kiddies Forbruker Europa tar da kontakt med tysklandkontoret og de tar kontakt med firmaet for å få en løsning. Jeg er lei av min tandep tysk og deres forsikriner om at ja- heute heute ( i dag i dag) så nå får vi se da.
sunnychild Skrevet 20. juni 2006 #19 Skrevet 20. juni 2006 Hallo Frau .., Ihre Ware wird heute per GLS versendet. Ich teile Ihnen die Paket-Nr. mit. Diese lautet ...............Bitte entschuldigen Sie die entstandende Verzögerung. Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihre Geduld. Mit freundlichen Grüßen Kiddies 24 GmbH Erika Bausen Ja dette var da meldingen fra Kiddies som jeg fikk i dag.. må nesten si hurra etter 7 ganger har de endelig gitt meg et nr og navn...men ingen kompensasjon for at jeg har ventet..... Kan dere gi meg tlf til GLS ???? Jeg anbefaler INGEN å bestille fra Kiddies24.. for noen rotehoder..
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #20 Skrevet 20. juni 2006 Uff, dette her er jo bare dødskjedelig for alle sammen. Jeg følger nå med på den dumme pakken min som er på vei i posten. De sa at den skulle bli sendt med ekspress. Man har visst ulik defininsjon av hva det er. De sendte den for en uke siden, og ennå ligger den på et depot i Tyskland, men den er iallfall på vei. Har termin om to dager nå, utrolig at ikke dette har ført til for tidlig fødsel. Blir helt stressa av dette, jeg. Men skal kanskje ikke klage, tross alt er jo varene sendt (forhåpenligvis). Tror det ikke før jeg får se det. Jeg skal heller ikke handle mer hos kiddies eller anbefale det til noen. Fra nå av blir det å gå i butikken selv, eller bruke nettsteder som jeg kjenner godt fra før av..
sunnychild Skrevet 20. juni 2006 #21 Skrevet 20. juni 2006 klart du skal klage!!!! de lyger..fikk en pakke ekspress fra USA en gang med DHL.. det tok under 24 timer.. og når det tross alt er snakk om et eu -land som vi har eøs avtale med- så er det bare ikke godt nok.. Jeg kommer til å skrive klage på firmaet til europaforbruker anyhow..selv om jeg også nå har fått et nr.... Jeg stoler ikke på de- og skal jeg sitte her og betale -med ventetid og penger.. for at de ikke leverer- når de sier de kan. De må slutte å behandle sine kunder slik RÅD: bestill ikke hos kiddies...
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #22 Skrevet 20. juni 2006 ...and so the story continues. I dag fikk jeg tolldeklarasjon etc som jeg skal betale. Nå er varene i Norge, og blir sendt så fort det blir betalt. Har selvfølgelig betalt. Sitter igjen med bismak etter alt dette. Og så har jeg ikke spart noe mer enn et par hundrelapper heller. Det var ikke verdt det med tanke på alt stresset jeg kunne ha vært uten. En mager trøst kan være at designet på bilstolen ikke blir solgt i Norge....
1078tone Skrevet 20. juni 2006 #23 Skrevet 20. juni 2006 Endelig er varene mine også kommet til Norge!!!! Det er vel bare momsen vi betaler for, eller?? Hvis det bare er de 1300kr. jeg skal ut med så har jeg nå spart ca.4000kr på vognen, posen, regntrekket og bilstolen, men hadde nok aldri gjort det en gang til. Takke seg til å bestille hos seriøse forhandlere som vet hva kundeservice er!
sunnychild Skrevet 22. juni 2006 #24 Skrevet 22. juni 2006 da har jeg ringt GLS for å sjekke hvor pakken er... den skal visst være i DK i morgen eller på mandag. Jeg har fått tlf nr 0045- 76331157. Er det det samme som dere har hatt? På GLS gikk kommunikasjonen fint...skulle ønske Kiddies var slik også.... Fy søren de Kiddies irriterer meg....
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #25 Skrevet 22. juni 2006 Har bare sjekket på nettet ang. sporing. Nå er varene i Oslo, eller nettopp sendt fra Oslo. Tar sikkert en uke opp hit til gudsforlatte Finnmark også. Jaja, det ser jo ikke ut som det skjer noe i dag heller så pakken når vel fram i tide. Har termin i dag... Og er lei av å ha en gedigen mage og kiddies kan bare dra et visst sted for min skyld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå