Gå til innhold

Etter leggetid. Hvor fort går dere inn hvis han/hun mister smokken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg går inn men en gang jeg også. Hvis lille snupp begynner å grine skikkelig, så ender det bare med at vi må starte innsovningen og nedroingen på nytt. Neida, de blir ikke bortskjemt :) ( er nå min mening da)

jeg løper inn til han med en gang av samme grunn som dere andre. kunne ikke falle meg inn å la han ligge og hylskrike, det har jeg ikke hjerte til. hvert fall ikke nå som han er syk også. ikveld f.eks hadde han virkelig problemer med å sove og det var tydelig at han ville ha meg hos seg til han sovnet, derfor stod jeg og strøk han på hodet helt til han sov:)

Jeg putter inn smokken nesten med en gang...

Først når hu mister smokken,sier hun "æh" så går det noen sek,så sier hun "æh,æh" å da går jeg inn,hehe :D Hu er tre mnd.Tror ikke hun blir bortskjemt av det , bare får sove fortere ;)

går inn til han med en gang, stakkars liten får jo ikke sove uten den smokken. Man kan forresten ikke skjemme bort så små barn for mye. Men må innrømme at jeg gleder meg til han klarer å putte i smokken selv, eller hvertfall til han slutter å ta ut smokken og holde den i hånda mens han griner fordi han ikke har smokken i munn...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...