Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Noen som vet noe ang brunt slimete blod? Er 7+0 i dag og plutselig så var det en god del brunt slim/blod i trusa.... Er livredd for MA (hendte sist gang også)! Har ikke kommet noe mer etterpå! Så det var bare det i trusa + det som kom på papiret akkurat da. Noen som har opplevd det samme? Er det sånn at når det er brunlig så er det et dårlig tegn (mener å ha hørt det en gang). Noen som har opplevd dette og som det har gått bra med? Ps. Har prøvd å ta kontakt med legevakta, men de vil ikke gjøre noe.... Må bare se ann sier de, og bestille privat UL hvis jeg ønsker å få gjort noe mer....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Tror du helt sikkert berre kan slappe av. Første gang jeg fikk brunt blod i trusa(å da var det mye), var da jeg var 5+0. Nå har jeg hatt brunt blod eller brun utflod mer eller mindre hver dag(er nå 8+1). Jeg var på ul for 2 dager siden, å det stod fortsatt bra til med spiren. Jeg har hørt at det er bra blodet er brunt og ikke rødt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*1D* Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 Friskt blod og sterke smerter er IKKE bra, men alt annet er vist for normalt å regne..... Krysser fingrene for deg jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Ikke for å skremme, men jeg har opplevd det samme. Og det gikk desverre ikke bra, jeg hadde ma, da kom det brunt blod. Håper det ikke stemmer i ditt tilfelle. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #5 Del Skrevet 24. mai 2006 Men hvor lenge blødde du brunlid da før du mistet og når mistet du?? Det ble vel rødt til slutt?? Å hadde du vondt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå