Gå til innhold

brunt blod......please svar....!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe ang brunt slimete blod? Er 7+0 i dag og plutselig så var det en god del brunt slim/blod i trusa.... Er livredd for MA (hendte sist gang også)!

Har ikke kommet noe mer etterpå! Så det var bare det i trusa + det som kom på papiret akkurat da.

Noen som har opplevd det samme? Er det sånn at når det er brunlig så er det et dårlig tegn (mener å ha hørt det en gang). Noen som har opplevd dette og som det har gått bra med?

Ps. Har prøvd å ta kontakt med legevakta, men de vil ikke gjøre noe.... Må bare se ann sier de, og bestille privat UL hvis jeg ønsker å få gjort noe mer....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du helt sikkert berre kan slappe av. Første gang jeg fikk brunt blod i trusa(å da var det mye), var da jeg var 5+0. Nå har jeg hatt brunt blod eller brun utflod mer eller mindre hver dag(er nå 8+1). Jeg var på ul for 2 dager siden, å det stod fortsatt bra til med spiren. Jeg har hørt at det er bra blodet er brunt og ikke rødt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friskt blod og sterke smerter er IKKE bra, men alt annet er vist for normalt å regne.....

Krysser fingrene for deg jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skremme, men jeg har opplevd det samme. Og det gikk desverre ikke bra, jeg hadde ma, da kom det brunt blod. Håper det ikke stemmer i ditt tilfelle. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor lenge blødde du brunlid da før du mistet og når mistet du?? Det ble vel rødt til slutt??

Å hadde du vondt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...