Gå til innhold

Fy F..er så j.. kvalm


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, ingen ting hjelper....skikkelig fyllesjuk. Utrolig frustrerende...og jeg blir faktisk verre utover kvelden ikke bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg, det er absolutt ikke noe morsomt:-(

Kjenner meg veldig igjen fra mitt første svangerskap...

Er du kommet langt?

 

Jeg er på vei med nr 2 nå, og er kommet 5+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel passert 7 men vet ikke akkurat dager....mannen min har kjøpt potetskruer no som jeg skal prøve meg på. jeg får ikke i meg nok drikke heller..klarer liksom ikke å få i meg no. Spiser litt mer på dagen, synes det er en litt roligere fase da, men blir helt j..på kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men nå har vi fri pga himmelspretten og tatt ut en del avspassering til uken så for vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er snart i uke 12 og har ikke blitt bedre ): jeg er dårlig mest om kvelden.jeg er sykemeldt og jeg synes det hjelper når jeg slapper av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her... fatter nesten ikke at jeg klarer å fullføre dagene på jobb, idag måtte jeg sove litt i lunchen.. helt utslått!! Men jeg er så sta.. at jeg skal holde meg oppe og aktiv så lenge ikke jeg kaster opp. Kasta opp begge svangerskapene før..stort sett hele.. Men det er f..ik lett, å være sååå sinnsykt kvalm og samtidig på jobb!

Glad jeg har en "luktfri" jobb.. klarer jo ikke gå å handle i butikk engang jeg.. Er 7 uker på vei.. kom for 3 dager siden..så har maaaaaaaange igjen ;O(

 

Lykke til alle sammen!! Spis før dere står opp, og spis hver 2 time, det hjelper litt ihverfall ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sjans til å spise før jeg står opp. Det eneste resultatet er spytørking av soveromsgulvet.... jeg har vel innfunnet meg med at jeg må stå opp, dusje, og la kroppen kvitte seg med det vannet jeg var dum nok til å drikke da jeg sto opp. Har en grei periode rundt ett-to på dagen, og så rundt seks på ettermiddagen, men ellers kvalm hele døgnet. Er drittlei. Veldig få tips som hjelper. men alle er vi forskjellige, så prøv dere fram så kan det godt hende dere finner noe som funker for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...