Gå til innhold

Til alle dere som har mistet.....


Iris9

Anbefalte innlegg

Først vil jeg si til dere alle at jeg synes at det er veldig trist at det gikk galt. Håper at det går bra neste gang dere blir gravide og at dere blir gravide raskt!

Så lurer jeg på om dere har tatt UL for å se at hjertet slå før dere mistet? Jeg har lest at det skal være ca 90% sjanse for at det går bra hvis man har sett at fosteret lever... Skal på UL på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Iris9

 

Da var nok jeg en av de uheldige 10% :(

Jeg var til ultralyd i uke 7 og så et bankende hjerte. Fikk brun utflod i uke 8 og ny ultralyd. Der så vi at hjertet fremdeles banket. I uke 10 fikk jeg blødning. Ny ultralyd og da var hjertet stoppet.

Nå er jeg gravid igjen 6+3 og håper at alt går bra denne gangen.

 

Lykke til på mandag :)

 

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg mistet i MA i uke 12 i julen. Hadde da sett hjertet slå på ul i uke 7 og 10. Jeg trodde da at det var nesten helt sikkert at det ville gå bra, men jeg var altså en av de få prosentene hvor det ikke gikk bra. Jeg har 2 barn fra før og er nå gravid på ny (5+1). Håper inderlig det går bra denne gangen. Lykke til på UL på mandag, husk at det går bra med de aller fleste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter. Godt å høre at dere er gravide igjen! :-) Lykke til dere også. Og det er jo sant at det går bra med de aller fleste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...