Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere som underlag i lekegrinda? Blir jo så hardt med bare vattfylt teppe som "følger med". Virker ikke som snuppa synes det er hardt men mamman føler det er.. Tips?!

Mamman t gullungen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt nedi et mykt tynt fleece-teppe jeg. Tror nok det holder :o)

Skrevet

I vår lekegrind er det madrass som hører til:) Har lagt et fleesteppe oppå der igjen. Har tre-lekegrind vi da..

Skrevet

på princess selger de teppe til å ha i grinden. sånn mykt lappeteppe med farger og sånn. under det igjen har jeg ett tynt teppe, så er det ikke for mykt og ikke for hardt

Skrevet

Har ingenting oppi jeg. Hadde et teppe, men det tok han bort for å se hva som var under:)

Skrevet

har sånne puslebrikker som dei selger på nille i bunn å så har eg et krabbeteppe fra prinsess med masse fine dyr på oppå der igjen da er det passeligt syns eg

Skrevet

Har et fleecepledd (25,- på Rimi) under med et ferdig vattert tilpasset bomullsstoff oppå. På stoffbutikker selger de ferdig vatterte stoffer (genialt, men litt dyrere). Sy på kantbånd og knyt i hjørnene av lekegrinda. Kan selvfølgelig vaskes som annet bomullsstoff. Det er ikke så mange mønster å velge i, men de fleste er "barnemotiver". Jeg har lest at babyer bør ha bomull (eller ull) mot kroppen de første årene - derfor ikke kun fleecepledd. Direkte mot kroppen? Ja, når det er skikkelig, skikkelig varmt ligger babyen kun iført bleie i lekegrinda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...