Juvena Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Hei, skal i bryllup når jeg er i uke 37, noen som vet om noen fine kjoler noe sted?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 nei, vet ikke, men lurer jeg også! skal i konfirmasjon fire dager før termin, så jeg tenker å finne en kjole jeg liker, og dra tilbake dagen før for å kjøpe den... sånn i tilfelle babyen har kommet, og jeg kke trenger den alike vel... så jeg trenger en ordentlig butikk, ikke nettbutikk...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Jeg kjøpte en ganske fin kjole på Kapahl. Skal i bryllup lørdag 2 dager før termin=0). Litt lang så den ikke viser de vakre hovene bena=0).
Lillelullu Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Vet ikke hvor i landet du bor, men i butikken "den kule mage" på Grunerløkka i Oslo leier de ut fine kjoler til bryllup etc. Har en venninne som leide der i fjor, husker ikke hvor mye det kostet, men husker vi synes at det gikk an. Fin kjole med sjal.
Mersa og gutta <3 Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 I Bergen har Babyshop i Jon Smørsgate noen fine kjoler, også Meg og mor bak politistasjonen....Det er jo tips om noen butikker her på bim også....Klikk på mammaklær på linja rett under logoen Barnimagen.com...
Stine og Ola Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har funnet noen fine kjoler (og topper etc...) på Noa Noa, kjekt å kjøpe noe man kan bruke etter fødselen også!
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Kjøpte meg en kjole ifjor på HogM som er så elastisk at jeg nok kan bruke denne ellers også. Når jeg ser etter kjoler til bruk under graviditeten så ser jeg etter kjoler som har høyt liv, fra puppen og ned liksom Så også mange fine på pop in i helga i Stavanger/Oslo. Synes nå ikke dette er så vanskelig, men heller det med pænga Bruker jo kjoler så sjeldent.
Gjest Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har vært på Noa Noa og handlet et par kjoler. Er i uke 33. De har masse som passer med mager også kan man bruke det etter at babyen har kommet. Bedre å bruke penger på noe som kan brukes lenger enn et par uker synes jeg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 Jeg giftet meg i uke 31, og da kjøpte jeg en vanlig brudekjole i et par størrelser større enn normalt, som jeg fikk sydd inn for en billig penge. Det ble kjempefint!
Bia-liten Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 Skal i et bryllup 5 dager før termin. Har vært på Noa Noa og prøvd og prøvd klær. Var veldig fine klær, og det var plass til magen i de større størrelsene. Problemene var bare at jeg er for kort. (163 cm.o.h.) Kjolene ble ikke noe fine over puppene, bare hang og slang. Nedtur! Kjolene som var passe oventil gikk ikke igjen over magen, og jeg var i uke 29 med et litt lavt symfyse-mål. Det bryllupet jeg skal i er heldigvis et formiddagsbryllup, så jeg har kjøpt meg et linskjørt som jeg skal supplere med en lekker topp når det nærmer seg. Enten på mammabutikken på Grünerløkka eller rett og slett på UNO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå