Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvor lenge kan man blø?? Jeg har lest litt rundt her at det kan skje at man blør litt i førsten, men hvor lenge og hvor mye er det dere blør da? Jordmor sa jeg fikk bare se fremover!! Men jeg ble ikke noe klokere av å høre på henne. Visst jeg er veldig urolig burde jeg ta en UL (privat) sa jordmor men jeg skal ta det ro nå til over helgen. Har ikke blødningene etter helgen gitt seg bestiller jeg time, blør dere et fullt bind på en dag? eller bare noen dråper? hilsen en som er usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 jeg mener 1.trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjatjo Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 Heisann! Jeg hører egentlig til på 2 tri, men er innom her og kikker innimellom også. Jeg har hatt både større og mindre blødninger ganske ofte....de har vart fra en dag til tre-fire dager (da ofte mer brunlig). Nå har jeg vært på flere ultralyder pga dette, og det har ikke vært privat. Ikke betalt en krone jeg. Ville heller ringt på legevakten eller fått legen din til å henvise deg til gyn/ul. Skal vel ikke være meningen at man skal måtte betale for å få dette skjekket. Jeg tror mine blødninger skyldes ømfintlige slimhinner....eller det at morkaken ligger litt over livmorhalsen (som også kan føre til at man blør lettere). Hadde noen brun/røde greier igjen forrige helg, men var til jordmor i dag og fikk høre hjertelydene. Så nå er jeg egentlig ikke så bekymret lengre pga dette. Håper det er det samme med deg. At det ikke er noe å bekymre seg over. Men synes det høres helt feil ut at du skal måtte betale for å få denne bekreftelsen på om noe er galt eller ikke =0) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*1D* Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei Anonym;) Snakk med legevakta du hvis du ikke blir hørt på av JM eller legen din! Jeg vet de kan være litt vage hvis man ikke "sier i fra".... Hvor langt på vei er du? Har du smerter og hvor ? Hvor mye blør du og farg osv..... Det er menge faktorer som spiller inn Jeg hadde nesten "mensen" og spottet endel i tillegg i det første svangerskapet og fikk en perfekt sterk liten pike!!! spottet nå også, men velger å ikke gjøre noe annet enn å avstå fra penetrering..... Tror det går bra denne gangen også.... Uansett LYKKE til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #5 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei takk for svar er jo usikker på dette... Jeg blør ikke mye men når jeg er på do så er det litt rødt på papiret. hjelper det å ligge og ta det med ro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #6 Del Skrevet 24. mai 2006 er litt usikker på hvor langt jeg er på vei hadde sist mens midten av mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*1D* Skrevet 24. mai 2006 #7 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei igjen;) Jeg hadde mens 17 mars og er dermed 9 uker +5 dager.... Jeg har spottet litt dette svangerskapet også, men ikke noe de 3 siste ukene som vi har avstått fra sex.... Spotting er når utfloden har litt farge (rosa eller brun) Det kan være fordi slimhinnene er ekstra følsomme...mange har det sånn under svangerskapet altså Har du ei venninne eller noe som du kan prate litt med dette om, som kanskje har vært gravid selv eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*1D* Skrevet 24. mai 2006 #8 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg tror nok at hvis det ikke er meningen at denne spira skal komme til verden så gjør den ikke det....så om du er rolig eller ikke tror jeg ikke har såååå mye å si (alt med moderasjon seff, løfter du tungt og hopper å spretter på trampoline hele dagen så hjelper det kanskje ikke akkurat...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå