Gå til innhold

Er det mange som jobber 100%?

Anbefalte innlegg

Bare lurte, siden det nesten alltid er tråd om det motsatte :-)

Selv jobber jeg 100%, pendler 1,5 time hver dag, har to små barn, bikkje, hus og er 16 uker på vei...

Har ikke annet enn de "vanlige" svangerskapsplagene, og håper å kunne jobbe helt til permisjonen starter 3 uker før termin.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5147225-er-det-mange-som-jobber-100/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber også 100% og håper at jeg kan gjøre det til jeg skal ut i permisjon. Er lærer på 1. trinn så det er strabasiøse dager, men ville ikke vært det for uten. Har hund og samboer + mye som skjer på fritida. Er i fin form. 17 uker på vei.

Jeg jobber 100% som studieveileder/sakbehandler+alt mulig på universitet. Er ferdig med uke 26 i morgen. Har sambo, gutt på 2 år og hund. Merker det passer bra med alle helligdagene denne måneden nå, og hadde en ukes ferie fra 6. mai. Så foreløpig går det bra. Får se om jeg holder ut hele juni også uten SM, så er det ferie og så er det snart permisjon og baby. 101 dager igjen, og tiden går så fryktelig fort.

Annonse

Heisan. Jeg jobber også 100% + +

Har en 2åring og har også 1.5 time i reisevei, frem og tilbake til jobb.

Er 12+0 uker på vei.

Kjenner jeg er sliten og sovner så fort 2åringen er i seng. Satser selvfølgelig på å jobbe 100% gjennom hele svangerskapet, det gjorde jeg sist også selv med kraftig bekkenløsning der jeg måtte gå med krykker de 3siste mnd.

Jeg har tross alt en stillesittende jobb, så jeg tror ikke det spiller så stor rolle om jeg sitter i sofaen eller på kontorstolen :-)

Jeg jobber også 100%. Har 100 dager igjen i dag (hurra!) og er i fin form (det har jeg vært heldig og vært hele tiden). Er økonom og har hatt travle dager helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Har akkurat hatt en uke ferie, det var godt å lade batteriene før siste inspurt. Neste uke kommer vikaren min, så da blir det nok ikke mindre hektiske dager, men jeg håper også det fører til litt roligere dager mot slutten. :o)

Annonse

Jeg jobber i 100% stilling og pendler 5 mil hver dag. Kjører gutten min i barnehagen før jobb og henter han etterpå hver dag. Jeg har hus og kattepus :) jeg er nå i min 27. uke og har det bra!! Det som begynner å bli et problem, er at jeg våkner i fire- halv fem tiden for å tisse og har vanskelig for å få sovne igjen før jeg skal stå opp. Er rimelig trøtt noen morgener, men jeg føler at jobben min er så meningsfylt at jeg ikke ønsker å bli sm hvis jeg ikke må....

Jeg studerer 100% jeg, da..(blir vel mer 200 % nå i eksamensperioden) Og jobber litt ved siden av i to ulike deltidsjobber. Målet er å følge studiet helt fram til dagen jeg føder, ellers får jeg ikke godkjent noe av høstsemesteret. Ikke så greit å være sykemeldt en uke eller to midt i et studium.. Så, jeg må bare holde meg i form, og det går veldig bra så langt:)

Synes vi er flinke, jeg!

Yes, jobber 100% og mer til (overtid) - synes ikke det er noe problem :) Har en jente på 3 fra før. Å jobbe mer enn 100% slik jeg gjør nå er en overgangsperiode - har et viktig prosjekt som jeg MÅ avslutte før jeg går i permisjon. Og liker å jobbe! Er 21 uker på vei, regner med å jobbe mye helt frem til permisjonen starter.

jobber 100 % skift arbeid. natt og dag og tolv timer i helgene om en annen. slitsomt. i tillegg har jeg en krevende hund som ikke tar til takke med en "luftetur". men samboer er flink å hjelpe til. er mye sliten...... skal ta fagbrev en mnd før termin, så har ikke tid til å være sykemeldt.

Jobber som regnskapsfører, så har blitt langt over 100 % idet siste. Roer seg ned nå heldigvis, men satser på å holde 100 % til permisjonen starter. Er 20 uker. Har vært frisk og fin hele veien, men merker at jeg blir fortere sliten. Med så mye jobbing, er det lite energi igjen til det sosiale. Litt kjipt, men satser på at energien kommer med mindre jobbing og mer sol:)

Gjest Lykkeliten2

Jepp, jeg jobber ca. 50 timer i uken, det er vel 100%.. jeg er i uke 21, formen er bra, men er gleder meg til å ta permisjon en gang før fødelsen i oktober. Lurer på hvordan det skal gå med jobben..

vel vel, godt å se at det er mange av oss fulltidsjobbere, som har minimalt med plager og kombinerer flott graviditeten og karrieren. :) Det gjør meg glad å se.

Gjest Frantic

Ja er nå i uke 29 og fremdeles i full jobb. Sliter mer og mer med ryggen og bekkenløsning som jeg får fysioterapi for, men håper jeg kan klare å holde sammen til ferien i slutten av juni da jeg har et prosjekt på jobben jeg skulle blitt ferdig med - men går det ikke så går det ikke..... Har også to små gutter på 5 og 2 år hjemme som krever sitt, i tillegg til planlegging av husbygging - så litt stress kan en trygt si det er innimellom :-)

Jepp, tilbake i full jobb etter lengre tids symelding pga kvlame, oppkast og svimmelhet. Er 17+1 i dag. Formen er ikke den beste, men håper den skal bli bedre etterhvert. Tror kroppen har litt problemer siden jeg har vært sengeliggende et par-tre mnd med oppkast m.m.m

Har en fysisk krevende jobb med mye gåing, klatring og løfting og ellers har vi stor enebolig som er under oppussing, hage som er under "om møblering", hest og hund så skal egentlig ikke klage:) Godt å være på beina igjen! Håper å kunne jobbe og fungere som vanlig lengst mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...